Agrol... For alle?

Startet av HPSE, ons 08. nov 2017, kl. 22:03

« forrige - neste »

jj44nn

For medlemmer i Norges Bondelag, Norges Bygdekvinnelag og Norges Bygdeungdomslag er det et krav om at man har betalt kontigent, og har vært medlem i minst 12 - tolv - måneder for å benytte avtalen. NBUs medlemmer over 30 år og personer med støttemedlemskap i NBU har ikke tilgang til Agrols medlemsfordeler.
Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

Olemann

Agrol er for alle dem som synes det er viktig å bidra til at bøndene blir en sterkere pressgruppe og får økt sine årlige overføringer fra staten.  Det er en interesseorganisasjon.
Eller, for dem som synes det er viktigere å tjene noen kroner personlig, enn at samfunnet overfører enda større beløp til en gruppe.

Dette må jo være opp til den enkelte, men greit å være seg bevisst man man gjør. 

magnusz

Et spørsmål ang. Agrol-rabatt for de som har litt kjennskap;
Jeg har bestilt 2 stk Nissan Leaf med Agrol rabatt. En for meg og en for kona. Men nå har behovet endret seg og kona har ikke lenger behov for bilen som kommer i slutten av august. Jeg vet at Agrol-reglene sier at man ikke kan selge bilen først etter 6 mnd fra overlevering for å forhindre at folk selger med fortjeneste. Men jeg skal selge den for kostpris. Tror dere at det er innafor å selge den med en gang eller kan man få noen konsekvenser?

Supermario

Kanskje du kan få solgt den til en som er Agrol-medlem? Det bør ihvertfall være innafor.
e-up! 80'km, Leaf  90' km, e-tron 55 2020

thrain

Hva er rabattten på Volvo? Står i kø på en Ex30

arthur

Toalmar

Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

E-Trond

4% ja og hengerfeste inkludert i prisen.
ID 7 GTX
Ioniq  2020

Toalmar

Da blir det nytt Agrol medlemskap her  :+1:

vil vente til 1 oktober for jeg mener og huske at Agro følger året og ved innmelding før den datoen så må man betale for ett år.

Bilen skal etter hvert byttes ut, men hvilket merke og type er usikkert.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

arthur

Husk å sjekke hvor lenge du må ha vært medlem for å kunne benytte slike rabatter! Tror ikke du blir medlem av Agrol, men Agrol er et fordelsprogram for medlemmer av en del forskjellige organisasjoner, blant annet Norges Bondelag.

E-Trond

Hvis du er medlem i Norges Bondelag, Norges Bygdekvinnelag, Norges Bygdeungdomslag eller et skogeierlag må du ha vært medlem sammenhengende i mer enn 3 måneder. Dette gjelder de siste 3 månedene, og har ikke tilbakevirkende kraft.

Medlemskapet må være aktivt og betalt. Medlemmer i Norges Bygdeungdomslag må i tillegg være under 30 år og kan ikke være støttemedlemmer.

Hvis du er medlem med produsentnummer i Felleskjøpet Agri eller Felleskjøpet Rogaland Agder, kan du kjøpe bil så snart du har et gyldig medlemskap.
ID 7 GTX
Ioniq  2020

egleh

sjekk også rabatter via fagforening om du er med i det, jeg er i tekna og fikk 4% hos bos for noen år siden, ser de har 4% hos bmw nå, mens akademikerne har div rabatter hos bos (helt opp til 12% på fossil...)

Electric cars in Norway

Sitat fra: egleh på søn 22. sep 2024, kl. 14:11sjekk også rabatter via fagforening om du er med i det, jeg er i tekna og fikk 4% hos bos for noen år siden, ser de har 4% hos bmw nå, mens akademikerne har div rabatter hos bos (helt opp til 12% på fossil...)
Godt tips :+1:

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA