Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny rekord?

Startet av runeo, mandag 07. oktober 2024, klokken 13:29

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Sitat fra: runeo på onsdag 23. oktober 2024, klokken 13:27De tror de vet hva det som er problemet, men gjør ikke noe før de får klarsignal fra fabrikk. 

Det der er for dumt....rett og slett for dumt

runeo

Og sagaen fortsetter!

Jeg skulle egentlig få bilen min 03.10.24 og nå er det 11.11.24 - og enda ingen bil!

Misforstå meg rett; jeg har bil - bare ikke min bil!!

Leiebil fra forhandleren har jeg hatt siden dag 1 - men det skulle nå bare mangle...

Om alt går etter planen får jeg enten ny bil (uten glasstak) eller min bil (med glasstak) inne 14 dager!

Dere som har handlet Peugeot før - er dette rotet vanlig? Og om noen har opplevd rot med  dem før, hva synes dere er en grei kompensasjon for dette rotet??

/Rune

Rune

e-208 GT - 2024

Speeder

Utrolig at det tar sånn tid.
Helt anekdotisk har vår nok en gang vært på verksted(kjørbar denne gangen) den ble ikke varm, det var nesten ikke kjølevæske igjen på tanken. Fikk lånebil de 3 dagene de trengte for å fikse :+1: , men problemet er nå tilbake 2 uker senere :-1: .

Har også en kollega med E208, han kjører låne-peugot-partner på 3 uka...
Kjører:2021 Model 3 LR & 2021 E-208 GT - Tidligere: 2015 Zoe 22kWh/43kW

alda

Har inte upplevt rot från BOS Ullevål, de har ordnet opp raskt på allt som måtte fixas på garanti. Har annars inte haft några större problem med bilen, som vi har haft sedan mars 2020.

Hoppas allt ordnar sig, och att du får bilen snart!
-Citroen C-Zero 2015 (10.04) - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

Electric cars in Norway

Sitat fra: runeo på mandag 11. november 2024, klokken 10:56Og sagaen fortsetter!

Jeg skulle egentlig få bilen min 03.10.24 og nå er det 11.11.24 - og enda ingen bil!

Leiebil fra forhandleren har jeg hatt siden dag 1 - men det skulle nå bare mangle...

Om alt går etter planen får jeg enten ny bil (uten glasstak) eller min bil (med glasstak) inne 14 dager!

Dere som har handlet Peugeot før - er dette rotet vanlig? Og om noen har opplevd rot med  dem før, hva synes dere er en grei kompensasjon for dette rotet??

/Rune
Hadde valgt ny bil og bedt om kompensasjon. Hvor mye vet jeg ikke 

runeo

SitatHadde valgt ny bil og bedt om kompensasjon. Hvor mye vet jeg ikke

Vel, alt etter hva som blir ferdig først. Men tror neppe det blir min bil 🤣🤣

Vi får se! Oppdaterer igjen når saken endelig er løst - eller de har fucked it some more!

/Rune

Rune

e-208 GT - 2024

runeo

Sitat fra: runeo på mandag 11. november 2024, klokken 10:56Og sagaen fortsetter!

/Rune

Da har denne sagaen fått en lykkelig slutt! I går fikk jeg endelig min bil. Bare en og en halv måned forsinket.

De klarte ikke å løse feilen på bilen jeg skulle ha, så jeg fikk en ny bil.

Så krysser jeg fingrene for at ikke den og havner på verksted i 1 1/2 måned uten å bli reparert!

/Rune

Rune

e-208 GT - 2024

Electric cars in Norway

Sitat fra: runeo på onsdag 20. november 2024, klokken 07:37

/Rune

Da har denne sagaen fått en lykkelig slutt! I går fikk jeg endelig min bil. Bare en og en halv måned forsinket.

De klarte ikke å løse feilen på bilen jeg skulle ha, så jeg fikk en ny bil.

Så krysser jeg fingrene for at ikke den og havner på verksted i 1 1/2 måned uten å bli reparert!

/Rune
Herlig Rune :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA