Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla i Bergen og Trondheim

Startet av Leaffen, fredag 21. desember 2012, klokken 06:30

« forrige - neste »

Ladefabrikken

Sitat fra: Runarbt på fredag 21. desember 2012, klokken 14:10
Ja, 2500 leaf og den har vert på markedet eit år, model s har 1000 reservasjoner før den er komme til landet nesten:-)

Noken som husker antall forhåndssolgte leaf?  Så kanskje me kan rekne oss fram til nokre tall på framtidig model s salg basert på leaf salgene?

Det var vel litt over 500 reservasjoner av Leafen før den kom. Men den hadde langt fra samme media dekning som model S har hatt.
Jeg tror nok det høye salge av Leaf har fått folk til å få øyen opp for model S
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

stor66

Sitat fra: OleJA på fredag 21. desember 2012, klokken 11:27
Er det flere enn meg som ikke har fått denne mailen?
Fikk heller ikke mail fra Tesla igår ang. europeiske priser.
Er en smule bekymret for å gå glipp av noe :-

Joda, jeg har tidligere fått 'Din Garasje Er I Ferd Med Å Bli Mye Kulere'-mailen
så jeg er tydeligvis på lista deres, eller har ihvertfall vært det engang  :o

Har du kryssa av for at du vil motta nyheter på epost på profilen din ("my tesla" på teslamotors.com)?

-S

Sent from my iPad using Tapatalk HD
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Epleskreller

Jeg får også mailene sent, gjerne et halvt døgn etter de dukker opp her  :'(


Gratulerer til Bergen og Trondheim, tipper Stavanger får en egen også i løpet av 2013 :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

eclipse

Sitat fra: Epleskreller på fredag 21. desember 2012, klokken 19:39
Jeg får også mailene sent, gjerne et halvt døgn etter de dukker opp her  :'(


Gratulerer til Bergen og Trondheim, tipper Stavanger får en egen også i løpet av 2013 :)

Jeg snakket med Tesla rep i dag og de kunne bekrefte at Tesla åpner butikk i Stavanger.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Leaffen

Sitat fra: eclipse på tirsdag 05. mars 2013, klokken 21:39
Sitat fra: Epleskreller på fredag 21. desember 2012, klokken 19:39
Jeg får også mailene sent, gjerne et halvt døgn etter de dukker opp her  :'(


Gratulerer til Bergen og Trondheim, tipper Stavanger får en egen også i løpet av 2013 :)

Jeg snakket med Tesla rep i dag og de kunne bekrefte at Tesla åpner butikk i Stavanger.

Gratulerer til dere i Stavanger også.
Bergen. Nissan Leaf siden januar 2012. 39000km.
Tesla en gang i fremtiden???

Per Magnus

Fornuftig å legge en butikk til Stavanger. Tipper de vil selge godt med elbil i oljehovedstaden  ;)
Model X - 90

Pitter fra Madla

Dette hadde jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg blir dyppet i olje og rullet i fjær når jeg kommer hjem til oljebyen med elbil? ;-)
P223/RN017580/VIN15137/EL22956
Lykkelig eier siden 28. august 2013

OleT

Sitat fra: per.reidar@oerke.net på onsdag 06. mars 2013, klokken 13:55
Dette hadde jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg blir dyppet i olje og rullet i fjær når jeg kommer hjem til oljebyen med elbil? ;-)

Hva skal jeg si da, som er oljearbeider?

Hver liter bensin jeg ikke bruker, er en liter mer til eksport. :D
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

Oreo

Jobber innen oljeservice jeg og (fyavmeg!  :-[), og ble beskyldt for å unnergrave min egen jobb da jeg anskaffet Leaf'en. Nå vurderer han som var mest ivrig i hetsen selv en Model S.

ang. Topic, er det noen som har hørt noe "gossip" HVOR Tesla ser seg om etter lokaler for butikkene sine i Trh og Bergen (og Stavanger da)?
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA