Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lader for 12V - kva er lurt å kjøpa?

Startet av gautelund, fredag 04. oktober 2024, klokken 17:43

« forrige - neste »

gautelund

Då har eg opplevd flatt 12V for første gong på min årsgamle Ioniq 6 2023. Ein kamerat kom med booster og fekk liv. Men i morgon skal eg ut og kjøpa meg ein ladar.

Eg ser på Clas, CTEK.

For det første: har denne noko for seg? "Trådlaus". Dvs. lite batteri som lover start etter 15 min, eigentleg ein forvokst powerbank som leverer opptil 20A og også har USB m.m. Ladar på USB-C. Eg tykte denne såg umiddelbart tiltalande ut. Synspunkt?

Viss eg kjøper plain CTEK ladar, så ser det ut om få A = få hundre, mange A = mange hundre. Eg kjøper gjerne ein som kostar meir dersom den faktisk får deg i gong raskare den dagen du står der. Vil denne gje ekstra oomp?

På førehand takk.

gautelund

arthur

Trenger man en lader til en helt ny og moderne bil så er det rett på verksted for å utbedre feilen, men har en booster for sikkerhets skyld! Den er jo også grei å ha med i båten, er en powerbank for mobiler og laptop samt fungerer som lykt, et roktig kinderegg!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

gautelund

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA