Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Moderering av Tesla tråd

Startet av sindrej, tirsdag 22. januar 2013, klokken 19:31

« forrige - neste »

sindrej

Admin sikter til bla min post siden den er slettet, det var ihvertfall om en bmw og bensinforbruk.  Forbruk og tankvolum er ikke urelevant til diskusjonen om hvorvidt en skal ha 60 eller 85 kwh.  Som jeg skrev så er det aktuelt å kjøre Ålesund - Bergen, derfor 85 kwh, som jeg altså stemte uten å skrive det direkte med tekst.  Er det fremdeles ikke nok on topic så slett for all del denne posten også.

Lars C. Krogenæs

Isolert sett kunne ditt innlegg ha blitt stående, men når dette fører med seg en voldsom debatt om forbruk på diverse doninger, avgiftsdebatter, politikere etc. var debatten langt fra emnet, selv om alt kan kokes ned til å være relevant.

I andre tråder for andre emner enn for Tesla, pleier dette å gå veldig greit, men Tesla junkiene er ikke som andre elbil junkier, og iveren etter å diskutere tar ofte helt av. Jeg kommer derfor til å moderer strengere fremover, men gjentar gjerne at dere kan prøve å opprette nye tråder i relevant kategori.

Lars C. Krogenæs
Forum admin
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA