Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ikke eu godkjent Citroen c-zero 2011 modell 67000 km. vrak eller betal?

Startet av Tine, lørdag 16. mars 2019, klokken 19:57

« forrige - neste »

erik e

This message previously only contained one or more inline attachment references all of which are now invalid.
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Tony

Hei.
Rust og bremser er ett kjent problem på disse bilene, vi har byttet en gang.
Utfordringen ligger kanskje i hvor mye penger vil man legge i en bil man ikke vet hvor lenge "lever"
Vår c-zero nermer seg 130K og 7 år men jeg føler/ønsker at den holder i 2-3 år til.

Tony
Saxon gikk 86000 på 1 batteripakke før den ble byttet ut med en C-zero.
Nå er C-zeron 8 år, 138.000km og still going strong.
Fornøyd med ny MG

Durango

Bremserør bak til fram er dyrt, må tilpasses for temperaturekspansjon, særlig nær hovedsylinder, 6-7000?. Å skifte bremseskiver er som å skifte dekk, når man har løsnet to skruer på caliper, men overdreven bremsing før kontroll fixer problemet. Trommelbremser kan justeres med et skrujern fra innsiden under, men de selvjusteres med overdreven håndbrekkstopp fram og tilbake. Feil på hjulstilling ordnes for 1200,-
2009 Reva (1.-2. Batteripakker a 2 år flate plater, nå 3. med rørplater)
2016 Czero

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA