Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Opplevde problemer

Startet av Kraken99, mandag 10. juni 2024, klokken 09:40

« forrige - neste »

Kraken99

Flere som har opplevd problemer med 4/5g modem i bilen? Har selv mista internett et par tre ganger og ikke fått det igjen før dagen etterpå. Rattvarme og setevarme har også slått seg på et par ganger av seg selv. Kjører 1.3 og må på verksted for på få inn feilrettinger i programvare som kanskje vil løse dette. Det synes jeg er rart da OTA var essensielt for meg da jeg bor langt unna verksted. Noen andre som har erfaringer?

hELgenen

Sitat fra: Kraken99 på mandag 10. juni 2024, klokken 09:40Flere som har opplevd problemer med 4/5g modem i bilen? Har selv mista internett et par tre ganger og ikke fått det igjen før dagen etterpå. Rattvarme og setevarme har også slått seg på et par ganger av seg selv. Kjører 1.3 og må på verksted for på få inn feilrettinger i programvare som kanskje vil løse dette. Det synes jeg er rart da OTA var essensielt for meg da jeg bor langt unna verksted. Noen andre som har erfaringer?

Ja,kjent problem. Sjekk youtube tester av en svenske skm kjøpte seg en EX30

Victorious

Ja. Denne modellen har mange bugs. Jeg anser bilen for å være uferdig, noe jeg også har meldt inn til Volvo. Overraskende lite om dette på forumet her. Mye er rapportert her; https://www.ex30forums.com

Daniel_0007

Tydelig at det var viktig for volvo å få denne ut asap i motsetning til ex90 som har blitt utsatt flere ganger pga software.
Litt av samme greia med id bilene, leverer ut bil med uferdig software og oppdater den de neste årene mens kunden venter tålmodig.
Model 3 2019 LR Rwd

Kraken99

Sitat fra: hELgenen på mandag 10. juni 2024, klokken 10:53
Sitat fra: Kraken99 på mandag 10. juni 2024, klokken 09:40Flere som har opplevd problemer med 4/5g modem i bilen? Har selv mista internett et par tre ganger og ikke fått det igjen før dagen etterpå. Rattvarme og setevarme har også slått seg på et par ganger av seg selv. Kjører 1.3 og må på verksted for på få inn feilrettinger i programvare som kanskje vil løse dette. Det synes jeg er rart da OTA var essensielt for meg da jeg bor langt unna verksted. Noen andre som har erfaringer?

Sitat fra: Victorious på mandag 10. juni 2024, klokken 11:26Ja. Denne modellen har mange bugs. Jeg anser bilen for å være uferdig, noe jeg også har meldt inn til Volvo. Overraskende lite om dette på forumet her. Mye er rapportert her; https://www.ex30forums.com

Kraken99

Sitat fra: Kraken99 på tirsdag 11. juni 2024, klokken 19:00
Sitat fra: hELgenen på mandag 10. juni 2024, klokken 10:53

Sitat fra: Victorious på mandag 10. juni 2024, klokken 11:26Ja. Denne modellen har mange bugs. Jeg anser bilen for å være uferdig, noe jeg også har meldt inn til Volvo. Overraskende lite om dette på forumet her. Mye er rapportert her; https://www.ex30forums.com
takk for alle svar
 Fant også siasek på youtube som følger ex30 tett.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA