Låst i park

Startet av Jon-Kåre Olufsen, tor 16. jul 2026, kl. 11:50

« forrige - neste »

Jon-Kåre Olufsen

Greier ikke å få spaken ut av park. Når jeg vrir nøkkelen til start detter batteriet til null for så å gå opp igjen til 70%. Hva kan være galt? Mulig jeg har glemt tenningen på inatt

Marsto

Det er kjempeviktig å ha et godt ladet 12V batteri. Mye rart kan skje hvis hvis det er usikkerhet om 12V batteriet er i god stand. Lad overnatt med separat lader påkoblet og se hva som skjer etter det. 
Think City 2010 mod. Li-Ion, Farge: City Citrus
VW e-up 2016 mod. Farge: Blueberry Metallic.

Jon-Kåre Olufsen

Får prøve det hvis jeg kommer til begge polene på batteriet, mulig det går hvis jeg først skrur av panseret

Jon-Kåre Olufsen

Sitat fra: Jon-Kåre Olufsen på tor 16. jul 2026, kl. 16:44Får prøve det hvis jeg kommer til begge polene på batteriet, mulig det går hvis jeg først skrur av panseret

Satt på lading, ble litt enklere når det slo meg at minus bare måtte festes i karosseriet

Jon-Kåre Olufsen

Sitat fra: Marsto på tor 16. jul 2026, kl. 15:07Det er kjempeviktig å ha et godt ladet 12V batteri. Mye rart kan skje hvis hvis det er usikkerhet om 12V batteriet er i god stand. Lad overnatt med separat lader påkoblet og se hva som skjer etter det. 
Lading av 12 voltsbatteriet gjorde susen. Av en eller annen grunn hadde stereoen låst seg slik at den ikke ville slå seg av så det er nok den som har tappet batteriet

Marsto

Sitat fra: Jon-Kåre Olufsen på fre 17. jul 2026, kl. 10:09
Sitat fra: Marsto på tor 16. jul 2026, kl. 15:07Det er kjempeviktig å ha et godt ladet 12V batteri. Mye rart kan skje hvis hvis det er usikkerhet om 12V batteriet er i god stand. Lad overnatt med separat lader påkoblet og se hva som skjer etter det. 
Lading av 12 voltsbatteriet gjorde susen. Av en eller annen grunn hadde stereoen låst seg slik at den ikke ville slå seg av så det er nok den som har tappet batteriet
Helt supert. God tur i Thinken din som er et meget sjeldent syn på veiene i Norge i dag.
Think City 2010 mod. Li-Ion, Farge: City Citrus
VW e-up 2016 mod. Farge: Blueberry Metallic.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA