Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tilhengermodus

Startet av ihavequestions, torsdag 01. februar 2024, klokken 13:45

« forrige - neste »

ihavequestions

Hei!

I går kveld kom plutselig et rødt tegn for campingvogn oppe til venstre på skjermen. Jeg har aldri brukt tilhengerfestet.

Noen som har hatt samme problemet og funnet en løsning? Forsøkt å skru av og på tilhengermodus.

Tesla MYP 22, sort/sort

Handyman

Overledning i kontakten? Om det ikke er rent, så prøv å skylle med rent vann og tørke/smøre.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

but@advfellesskapet.no

Har samme problem. Hengermodus lyser konstant og lar seg ikke slå av

Eddie 28

Hadde det samme problemet. Kontakten var full av vann og korrodert. Meldte det inn og mobile service kom hjem til meg og byttet kontakten. De byttet til en kontakt med dreneringshull.

brattbakke

Dette har skjedd to ganger på min 2021 model 3. Begge gangene byttet de en kontrollboks av noe slag pga fukt. Gikk vel et drøyt år mellom byttene.
2021 Tesla Model 3 LR, 2020 Nissan Leaf

Electric cars in Norway

Kontakten ble
Sitat fra: Eddie 28 på lørdag 30. november 2024, klokken 10:04Hadde det samme problemet. Kontakten var full av vann og korrodert. Meldte det inn og mobile service kom hjem til meg og byttet kontakten. De byttet til en kontakt med dreneringshull.
Kontakten ble montert feil vei noen ganger. Så det skal fikses av de
Har du enden/festet på lokket nederst så har du fått en slik...

Spray elektro spray inn der hvertfall..kjøpes på Biltema, klasærn ;D  eller andre steder

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA