Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

D-MAX i media.

Startet av Magne St, onsdag 20. mars 2024, klokken 13:46

« forrige - neste »

Radial

Dette var meget spennende lesing, 750k for fiks ferdig 5-seter med 3500kg på kroken og 1000kg nyttelast🥳

Kunne fint klart meg med denne om den klarer 25-30mil ihvertfall.
savnet en "traktor" en stund, siden jeg hadde Ssangyong Rexton i mange år før Y'en... 3500kg på kroken gir meg enorme muligheter til hobbyprosjekter jeg uansett har skrinlagt inntil videre pga små barn😂
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Svk

Er jo greit å ha et batteri som ikke henger under som en stor firkanta klosse. Mulig lite batteri gir bedre flex,bakkeklaring,Vektfordeling og fremkomelighet

Radial

Bakkeklaring, god beskyttelse av dyre komponenter og en raus batteri-garanti vil gjøre underverker i denne gruppa.

Denne gruppen biler må virke hver dag, uansett forhold. Sånnt krever litt engineering.

- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA