Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reva noe for meg?

Startet av Melros, onsdag 06. februar 2008, klokken 15:39

« forrige - neste »

ravn

Skaff deg en før mai, så kan vi råne sammen til danmark.
Du tar sikkert i fra oss med DC biler da,men vi tar deg igjen når batteriene er tomme :)

Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

bosonic

Sitat fra: Melros på torsdag 13. mars 2008, klokken 15:54
Var i sørlandsparken i går og såg ein svart reva glise til meg sammen med ein heil haug med campingvogner. Fikk lånt nøkklene og for ut på ein tur. Selv om eg er 1.91 høg, var det bare til å jekke sete litt tilbake, plasere seg godt i rånestilling og sige avgårde. Selv om batteriet var temmlig utladet fikk eg den opp i rundt 70km/h på kort tid. Men det kuleste va at det er 2gir fram. ein vanlig, og ein boost. Kjørte i oppoverbakke i rundt 50km/h, vridde den over på B og passerte 60km/h.

Var drit fornøyd

Må ha, bare må ha ..............................( når eg får 100 000kr  :'(  )


Nå Melros er du lei av å ta bussen eller gå på jobb ????
Frister det fortsatt med en Reva? Kanskje det er mulig å leie en Reva for en kortere periode?


Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA