Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Rattet "bobler"....

Startet av filtvet, torsdag 21. november 2024, klokken 11:22

« forrige - neste »

filtvet

Noen som har fått dekket reparasjon av ratt på garanti? Mitt har begynt å boble. Ikke lang tid før det revner. Og jeg brukker ikke masse solkrem på hendene....

Handyman

Ja, jeg fikk nettopp nytt ratt på garanti via Mobile service. Kunstskinnet var løsnet flere steder. TMY -21
Meldte det i appen og la ved bilder.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Rosstopher

Jeg meldte i appen i dag og fikk time med mobile service i morgen. Sier fra hvordan det går.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Rosstopher

Nå har mobile service vært her. Ser det gikk 13 minutter fra han ringte for å spørre hvor bilen sto og til han ringte for å si han var ferdig. Hadde en boble på venstre eike på rattet, på størrelse med det ytterste leddet på lillefingeren min. Rattet ble bytta uten noen spørsmål.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Handyman

Ikke et uvanlig problem i følge ham som byttet mitt. Det tok også rett i overkant av ti min.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

filtvet

Takker, mulig jeg venter bittelitt da boblene er ganske små foreløpig. Men tar den inne 100.000 km.

Moas

Har også byttet rattet på min tm3 på garanti. Ikke noe problemet. Har byttet det senere også pga. verksteds-skade og det var en relativt enkel sak.
2022 tm3 rwd
2024 Aixam E

filtvet

Fikk byttet ratt uten kostnad i dag - bra service. Nå gjenstår begge banklykter som har endel fukt i seg.

Må nesten lure på om det ikke hadde lønnet seg for tesla å levere kvalitet i 1. omgang. Dette koster både tid og penger.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA