Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering 2024

Startet av Fredagstaco, onsdag 07. februar 2024, klokken 09:57

« forrige - neste »

Mesic99

Nå er leveransedatoen min tilbake igjen på 2-4 uker  ???

Noen andre som opplever det samme?

Nibrich

Qkee

Bestilte 5. februar (MY LR) og fikk melding i dag om levering 26. februar i Drammen.
Jeg hadde også estimert levering mellom 13. og 26. februar.

Mesic99

Fikk nettopp VIN-nummer. Estimert leveransedato 29.februar-15.mars.

Fredagstaco

Sitat fra: Nibrich på mandag 12. februar 2024, klokken 15:24hos meg og...

Har hørt andre som ble satt tilbake.

Fikk i dag melding om levering- 28.02 - dessverre litt for sent her, da vi skal på tur. Men får ralle hjemom å hente midt i ferien.

Det virket som det var litt kaos med utleveringer og mange forsinkelser om dagen.

streken

Jeg bestilte Y Performance 8.feb og hentet den i Drammen 16.feb. Det gikk langt raskere enn forespeilet, jeg hadde håp om å rekke å selge gamlebilen først, men sånn ble det ikke.
For øvrig veldig godt førsteinntrykk av MYP, betydelig mer stillegående på 21" enn jeg forventet :)
2024 Tesla Model Y Performance med EAP og originale 21"
2020 Triumph Street Triple RS - djevelsk moro! 

Eks:

2017 Tesla Model S 75D "Store Blå", med alt utstyr og FSD. MCU1. 148.000km. Drømmebilen, vil bli savnet 💙
2013 Nissan Leaf Acenta - solgt i 2015 etter 39307 feilfrie kilometer, de fleste med rekkeviddeangst.
2017 BMW i3 94Ah Fully charged. Kjørte 17000 glade km. Ikke feilfri (forstilling, elektronikk, ulyder, klimaanlegg)

Otkristo

Blir en del utleveringer  de neste dagene

Thoth87

Bestilte en model y rwd 12 feb. Står leveranse 28-31 mars , ingen vin kode enda.
Håper jeg kan få den ut før kampanjerenta utløper..

Mesic99

Da blir det henting av Y-en onsdag 13.mars.

Otkristo

Sitat fra: Mesic99 på mandag 26. februar 2024, klokken 22:11Da blir det henting av Y-en onsdag 13.mars.
Gratulerer!
Hvor skal den hentes?

Mesic99

Nibrich

Når du har fått hentedato, betyr det at Bilen er i Norge, eller er det bare bekreftet skip som skal frakte bilen? Noen som vet?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA