Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny Toyota app

Startet av Leffi, fredag 20. oktober 2023, klokken 14:15

« forrige - neste »

Leffi

I går kom det en ny Toyota app som erstatter den gamle(til tider ubrukelige) appen. Den heter My Toyota, og er svart med hvit Toyota logo. Jeg har innstallert den på min Bz4x, og den er mye raskere enn den gamle!

Leffi

Er det noen som har prøvd å låse/låse opp bilen med den nye appen? Jeg har prøvd, men ingen reaksjon.. Noen andre som har erfaring med den nye appen? Når jeg ser appen til de som har Tesla, så ser jeg at Toyota ligger et godt stykke etter når det gjelder denne delen av et moderne bilhold, så her er det et stort forbedringspotensiale..

Leffi

Jeg får fremdeles ikke hverken låse eller låse opp bilen med den nye appen. Får bare opp melding på appen om at jeg må forsikre meg om at alle forutsetninger er oppfyllt og prøve på nytt. Helt håpløst! Er det noen andre som opplever det samme?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA