Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nrk radio reportasjen på webben

Startet av PLUTO, onsdag 06. februar 2008, klokken 05:28

« forrige - neste »

PLUTO

Vi har nå lagt ut hele Nrk reportasjen om elbiler i Kristiansand på våre hjemmesider. Ved å gå til denne link kan du laste den ned som en MP3 fil.
http://www.elbilagder.org/Nyheter/Nyheter.html

Det ser for øvrig ut til at det blir en TV reportasje nå i denne uke som en oppfølging fra dette. Det vil si den vil bli spilt inn senere idag eller i morgen, men jeg vet ikke når den blir sendt.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

Ken

Med deg i hovedrollen? Jeg er ikke så mediakåt eller photogenisk og er glad for at nestelederen vår tar opp saken. Gratulerer!
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

PLUTO

ja, jeg havner nok i en eller annen hovedrolle, men det er ikke tenkt å bli et innleg på mer en ca 1 min, så jeg vil vel ikke si at det blir en veldigt stor hovedrolle i min TV deby. Det skal vist ikke sendes før en gang i mars, så jeg får komme tilbke til mer detaljer etter hvert. jeg forhørte meg med Norstart om hvilke saker vi skal fokusere på i forkant så jeg føler meg sikker på at vi har samme fokus over hele landet. Hovedfokus er da: Ladestasjoner, ladestasjoner og ladestasjoner. Man kan jo ikke forvente at folk vil kjøpe elbiler først og at man deretter skal se på behovet for ladestasjoner. Man må bygge ut med "bensinstasjoner (les ladestasjoer) først, ikke etterpå.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA