Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lurt av elbilforumet?

Startet av Thomas Parsli, onsdag 28. november 2012, klokken 18:44

« forrige - neste »

Thomas Parsli

Det har forsvunnet en tråd hvor overskriften var noe i retningen "Lurt av <forhandlernavn>?" (legg merke til spørsmålstegnet).

Er denne tråden slettet?
Hvis den er slettet -er det ikke naturlig å forklare hvorfor den er slettet?

(Tråden var i ferd med å belyse interessante spørsmål rundt garanti/reklamasjon på bruktimporterte biler og jeg synes den hadde livets rett.)

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

Lars C. Krogenæs

Trådstarter slettet selv tråden fordi han hadde missforstått forhandler/verksted.

Hvis du vil, kan du starte en ny tråd med problemstillingen.


Lars C. Krogenæs
Forum Admin
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Thomas Parsli

Jeg har ikke behov for å starte en ny tråd :)

Personlig skulle jeg ønske trådstarter heller skrev at han hadde missforstått, både for forhandlerens del og for sin egen del...

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

laumb

Dette er kanskje ikke korrekt sted, men kommenterer likevel her:

Burde egentlig trådstartere få lov til å slette hele tråder, selv om de startet dem?
Jeg vil si nei. Trådstarter burde kunne redigere sine innlegg, og effektivt kunne kanskje fjerne innholdet - men å slette en hel tråd? Nei, det burde overlates til moderator/admin og ved førespørsel.

Det kan være en tråd inneholder uerstattelig informasjon, som så lett kan bli borte.

Foreslår en regel og rettighetsendring som belyser dette.


Normalt så vil rettigheter til å redigere sine innlegg i 1-3 mnd etter at det ble lagt inn være tilstrekkelig, etter det er det låst.

Thomas Parsli

Jeg synes ikke trådstarter skal få slette tråder, så lenge man kan endre innlegget sitt.
Siden det er sannsynlig at søkemotorer indekserer tråden før den blir slettet vil det også være "bedre" i tilfeller som dette.

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA