Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ekstra fjernlys

Startet av OlavEmil, tirsdag 14. november 2023, klokken 19:40

« forrige - neste »

OlavEmil

Då vart det ny bil på oss, og vi endte på ein Nio ES8. Veldig nøgde til no, etter halvannan månad. Men som på stort sett alle bilar har Nio gløymde å utstyre bilen med fjernlys.

Nokon som har montert ekstra fjernlys på Nioen sin? Høyrer alltid om CANBUS og at det kan vere eit problem ved montering av lyd, men har enno ikkje har bil der det har vore relevant. Er det noko ein må tenkje på med Nioen?

I tillegg har jo Nioen ein noko utradisjonell plassering av 12v-batteriet. Finst det noko straumkjede framme ein kan bruke? Eller må ein trekkje kabel heilt bakifrå? Nokon god måte å gjere det på, i så fall?
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

BubbaJoFet

Spør på FB gruppen, jeg vet det er en del som har installert led bar på ES8, men ikke hvordan og om de har fått koblet bar til hovedlysene. Du kan også sende til support, de vet helt sikkert hva som er mulig.

OlavEmil

Ja, tenkte å leggje ut der, men eg har berre sett ein post med ekstralys, og den fann eg ikkje att, så då tenkte eg eg kunne prøve her.

Kan vel alltids klippe og lime det inn der òg, så ser vi kvar det er svar å få.

Spørs kor gira support er på å gje råd og informasjon om uoriginale modifiseringar.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016

Mikrobil AS

BubbaJoFet

Sitat fra: OlavEmil på tirsdag 14. november 2023, klokken 21:00Ja, tenkte å leggje ut der, men eg har berre sett ein post med ekstralys, og den fann eg ikkje att, så då tenkte eg eg kunne prøve her.

Kan vel alltids klippe og lime det inn der òg, så ser vi kvar det er svar å få.

Spørs kor gira support er på å gje råd og informasjon om uoriginale modifiseringar.
Tror vi to er de eneste ES8 eierne her på forumet. NIO tilbyr montering av ekstrautstyr, så kan hende de kan hjelpe deg med litt tips.

OlavEmil

Ja, nei, då er det vel ikkje stort å hente om du ikkje har montert på din  :laugh: .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016

Mikrobil AS

© 2023, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA