Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model S - reservasjonsoversikt

Startet av Øyvind.h, mandag 26. november 2012, klokken 12:39

« forrige - neste »

D.O

#285
Sitat fra: Rasmus.B på mandag 17. juni 2013, klokken 00:34
Har du ikke en liten link til invoice på siden din?
jo... Ante ikke at det der var en link. Da er det i allefall 1308 biler på tur...
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

stianrod

Aha... Har aldri skjønt hva folk har pratet om ang fakturanr, men nå skjønte jeg litt mer. Da fant jeg ut at mitt slutter på 701, betalt 13. Mai.
Tesla Model S P85 2014

Gusse


D.O

Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Gusse


Sveinal

Er det separate fakturanummerserier for Signature og S?
Think City 2010 A123 Li-Ion, Solgt 4.6.2015
MB SLK;Daf33 i møllposen.
s85 19" grey met luft pano tech park-assist #3307 den 8.4.2013, 
11.10 "In Production";18.10 production complete; 2.11 in transit from the factory
22.11.13 10:00 utlevering Alna

S85D best jan '15 (farve og utstyr kopi av min nåv s85)
4.2.15 Entered the production queue VIN794xx (est late May); 13.3 delivery est June
22.4 in production; 25.4 in transit;27.5 beskjed om utlev
13.6 being prepared for pick-up; 17.6 kl 10:00 Utlevering

turbolurbo

Da er min P85 reservert!

Ny reserveringsløsning innført fra i dag:

"Model S Performance requires a kr. 15.000 deposit, fully refundable for two weeks."

Da er det vel bare å begynne å glede seg  :D
2019 TM3P

Ipadjove

Hm.. Reserverte i natt, da var det 31.000,-
Har de faktisk halvert reservasjons-delen? Noen som vet hvorfor? For å skru opp antallet?

heimabrygg

Fully refundable for two weeks er vel også nytt? Tidligere fikk en tilbakebetalt reservasjonsbeløpet så lenge kjøpspapirer ikke var signert?
Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

turbolurbo

Begge deler ble innført fra ca. lunch i dag, visstnok.
2019 TM3P

jkirkebo

#295
Sitat fra: heimabrygg på torsdag 20. juni 2013, klokken 16:28
Fully refundable for two weeks er vel også nytt? Tidligere fikk en tilbakebetalt reservasjonsbeløpet så lenge kjøpspapirer ikke var signert?

Hele prosessen er vel ny, som i USA? Nå skal du finalize med en gang (ingen reservasjonstid) og så har du to uker på deg til å endre eller kansellere ordren før den går til fabrikken. Det er ganske logisk å gjøre det slik siden alle de som har reservert har blirt invitert til å finalisere.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

valvolainen

Det ventes vel at produksonsstart kommer til å bli ca. to-tre uker etter bestilling.
Veldig bra at systemene i forkant er oppdatert slik at det ikke blir unødig merarbeid for å 'finne' bilen din for å se om du kan legge til lydpakka eller om det er for sent.

svimtapp

Nå er ikke jeg sikker på hvor man finner disse reservasjonsnumrene som oppgis her, det som står på min reservasjon som ble satt nå i dag er:
RN#750501 men det ligner ikke på noen av de andre numrene jeg ser oppgitt her.

Duzzy

Sitat fra: svimtapp på søndag 23. juni 2013, klokken 19:32
Nå er ikke jeg sikker på hvor man finner disse reservasjonsnumrene som oppgis her, det som står på min reservasjon som ble satt nå i dag er:
RN#750501 men det ligner ikke på noen av de andre numrene jeg ser oppgitt her.
Det der er sekvensnummeret. Reservasjonsnummeret dukker opp når depositumet er registrert.
Jessheim
standard P85, Sort, 19", sort nappa,panorama, Alle pakker untatt dobbeltlader.
Levering 28.11.2013

Epleskreller

Det kan se ut som om de har tatt bort reservasjonsnummerene, kommer ikke opp hos meg lenger.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA