Rattvarme som er på hele tiden

Startet av RobinB, onsdag 25. oktober 2023, klokken 08:23

« forrige - neste »

RobinB

Hei
Sliter med at rattvarme er på hele tiden, selv om den står i off under classic. Er det noen instillinger som overstyrer noe her?

MinID

Høres ut som en bugg. Husk at du kan slå rattvarme av med Hello id, Slå av rattvarme. Det har funket de gangene det ikke har væt mulig å slå av via panelet på clima.
ID4 GTX 4 motion, 2024, sw 4.0,

Solgt: ID4 GTX 2022, Ioniq5, Id4 first, Hyundai kona, Kia Soul

ELvin2022

Sitat fra: RobinB på onsdag 25. oktober 2023, klokken 08:23Hei
Sliter med at rattvarme er på hele tiden, selv om den står i off under classic. Er det noen instillinger som overstyrer noe her?

Du har ikke aktivert den funksjonen under klima, der den alltid vill slå seg på når det er lave temperaturer?

atrus

Sitat fra: RobinB på onsdag 25. oktober 2023, klokken 08:23Hei

Hvis du setter på klima fra appen før du setter deg i bilen, skrus rattvarme også på.

RobinB

Ok, da er det det at jeg setter på klima fra appen som er årsaken! Men da lurer jeg fælt på hvorfor småfingrene skal bli grillet for å sette det på spissen. Det blir sabla varmt, så jeg antar at varmen går opp på maks. Er det ikke mulig å stille ned varmen til et minimum?

daktari

Sitat fra: RobinB på torsdag 26. oktober 2023, klokken 07:44Ok, da er det det at jeg setter på klima fra appen som er årsaken! Men da lurer jeg fælt på hvorfor småfingrene skal bli grillet for å sette det på spissen. Det blir sabla varmt, så jeg antar at varmen går opp på maks. Er det ikke mulig å stille ned varmen til et minimum?
Joda. I innstillinger for klima. 3 nivåer+0. Du velger selv nivå.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA