Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Citroen ë-C3

Startet av Kires, tirsdag 17. oktober 2023, klokken 15:28

« forrige - neste »

Svein_H

Sitat fra: Daniel_0007 på tirsdag 28. januar 2025, klokken 18:32
Sitat fra: Svein_H på tirsdag 28. januar 2025, klokken 15:48Er vel på tide med en oppdatering i denne tråden... Etter snart 5 måneder siden kontraktsignering har jeg ennå ikke fått prøvekjørt bilen, og merker at jeg nå er rimelig lei. Jeg hadde avtale om 3 timer prøvekjøring i helga som var, men en dårlig rygg satte dessverre stopper for det. Siden jeg ikke har mulighet til å prøvekjøre i ukedagene må jeg vente 2 uker til neste mulighet byr seg, hvertfall der jeg signerte kontrakt.

Nå er jo også Inster rett rundt hjørnet, og med både varmepumpe, lengre rekkevidde og et atskillig mer fleksibelt interiør seiler den opp som et brennhett alternativ, selv om den ikke har hengerfeste. Jeg har heldigvis forbehold om å kunne trekke meg fra kontrakten, men da jeg tok opp dette med selger ble hun mildt sagt lite begeistret, og kom med uttalelser som ikke egner seg på trykk. Må innrømme at lysten til å kjøpe bil fra den forhandleren forsvant som dugg for solen der og da, men det er greit, jeg skal respektere ordlyden i kontrakten og ta prøvekjøringen hos dem før jeg ev. trekker meg.

Renault 5 er rett rundt hjørnet og, prisene kommer under automessen i Lillestrøm i februar. Blir nok dyrere men er lekker 🤣

Den er lekker ja, men jeg er ferdig med Renault.
2021 Zoe Zen+ R110 (2024-)
2018 Zoe Intens R90 (2018-2024)
2013 Focus Titanium 1.6 EcoBoost stv (2012-)
2004 Dethleffs Advantage Globetrotter 2.8 JTD (2021-)

Gadgetman

Renault har kun produsert ett kjøretøy gjennom tidene som eg har hatt lyst å kjøre... FT, og den kom KUN med Bensinmotor... Men du hadde valget mellom 8mm Hotchkiss maskngevær, og 37mm kanon, så den hadde fortsatt klart seg godt, f.eks i morgenrushet i Oslo...
'Fersk' ELbileier med en 2014 Citroën Berlingo.
Rekkeviddeangst er for pyser.
Ekte mannfolk går rett på psykose!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA