Kampanjepris på Jac e-JS4

Startet av Fonn, fre 13. okt 2023, kl. 06:42

« forrige - neste »

Fonn

Dem selges nå for 299", noen som har erfaringer med denne bilen?

vinterdekk

Om du ikke får noe respons her, sjekk om det er noen eier-grupper på Facebook. Pleier å finne mer aktivitet rundt mindre populære/kjente bilmodeller på Facebook enn på generelle bilforumer. Der er registrert under 100 Jac biler i Norge så dette er ukjent for de fleste.
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

BubbaJoFet

Ikke hva du spør om, men MG4 er på kampanje til 286k, 53 kWh batteri og 347k med mer utstyr og 64 kWh batteri.
Begge tilbud er inkludert vinterhjul og eventuell sponset rente. Det er ikke en SUV, men heller ikke en lav bil med tilsvarende innsteg.

MG gjør det greit i Norge og ganske så bra i Europa. Jeg hadde ikke kjøpt en
JAC lagerbil, det er mulig de avslutter Norgeseventyret med ett slikt utsalg.

peby

Elbilforeningen virker forholdsvis lunkne til JAC i sin test.

MG ZS er litt dyrere, men har 7 års garanti og litt mer rosende omtale. Personlig ville jeg nok plukket opp en lett brukt ZS hvis jeg måtte velge.
22' Volvo XC40 Recharge Twin Pro
1 bensindranker

Rosstopher

Sitat fra: peby på fre 13. okt 2023, kl. 17:09Elbilforeningen virker forholdsvis lunkne til JAC i sin test.

Ja, men husk at den i dag koster 20% mindre. Hadde den blitt testet i dag er det mulig omtalen hadde vært annerledes.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler og diverse kjøretøy

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA