Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reservdeler utenom merkeverksteder.

Startet av Ken, lørdag 02. februar 2008, klokken 21:30

« forrige - neste »

Yeyeye

Jeg skal få i br,sylindere i dag, fikk med samme som til el-saxo i går, men de ble feil, der er det samme type på begge sider. De nummerene fra mekonomen på sylindere tidligere i tråden tror jeg er riktige, dog får jeg i fra meca med kryssreferansenummeret der. Skal ordne med PSA delenummer på bremsesko også, der ut fra det nummeret vi fikk meca sitt nummer, brukte kryssreferansefunksjonen der.

Kommer med oppdatering etter hvert som jeg får ting til å passe.

AR
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Yeyeye

#31
Da er høyre side god som gull igjen, bremsesko passet fint, og bremsylinderne passet også. Tok litt tid, før jeg fikk tid igjen, mye en skulle ha gjort hele tiden ::)

Jeg fikk også i PSA delenummer både på sko og hjulsylinder, men må finne igjen de papirene bare ???
Bremseskoene var like som elsaxo, men ikke hjulsylinderne, så det vi fant ut hos citroen var at det var likt som på en annen saxo(husker ikke i farten), og der fantes også et slikt komplett repsett for bremsene, da med sylinder, alt av fjærer og ikke minst alt sammensatt, slik at en slipper å dulle for mye. De skoene jeg nå fikk fra meca, måtte bruke disse armene for handbrekket fra de gamle(var med nye låseskiver), går veldig greit det også, men hadde vært kjekt med alt nytt ;)

Ps: jeg tok også lagrene og tettingen på opphengsarmen nå+ monterte fettnippel, greit å ta i samme slengen. Nå har vi jo snart alt av delenummer, mangler bare billige batterier for å holde billene evig på veiene ;)

Mvh
A. Rabben
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA