Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

We Charge registrering

Startet av TerjeElVW, fredag 09. juni 2023, klokken 01:36

« forrige - neste »

TerjeElVW

Noen som har vært borti dette? Når jeg forsøker å registrere meg i We Connect ID appen under "Lade underveis" kommer jeg til denne siden etter å ha valgt tariff under We Charge. Der må jeg fylle ut faktureringsadresse, men i feltet "Provins" nytter det ikke å fylle ut noen ting. Uansett hva jeg fyller ut der komme det opp en feilmelding. Nytter heller ikke å la det stå blankt. Hva er det jeg gjør feil?Du kan ikke vise dette vedlegget. 

MinID

Meld det som feil til email som står i appen. Kan ikke huske at dette feltet var der når jeg ble registrert.
ID4 GTX 4 motion, 2024, sw 4.0,

Solgt: ID4 GTX 2022, Ioniq5, Id4 first, Hyundai kona, Kia Soul

RJK

Har du prøvd å fylle ut noe i dette feltet, som f.eks. poststedet i feltet over?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

SveinJ

Skriv fylket du bor i. Har opplevd det på,andre nettsteder og fylkesnavn funker.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

TerjeElVW

Takk for svar, men som sagt: Uansett hva jeg fyller ut der så kommer det opp en feilmelding. Fylke, postnummer eller hva som helst. Eller å la det være blankt. Tror det beste rådet kom fra "MinID" Skal melde saken inn til support. 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA