Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har bestilt 2024 modell?

Startet av Thacyoon, søndag 04. juni 2023, klokken 22:35

« forrige - neste »

Thacyoon

Jeg la inn en ordre 2. februar på en P2 plus, pilot, performance, weaveTech i Charcoal og space som farge. For noen dager siden (1. juni) dukket VIN nummeret opp på ordren. Estimert levering sier oktober.

Spennende  ;D

jrs

La inn ordre på P2 Plus&Pilot Long Range Dual Motor 25 Januar.
Forventet levering September.

Er mest spent på hvor mye jeg får når jeg selger min P2 Launch Edition.

Thacyoon

Fikk epost i dag (14. juni) fra Polestar om at nå bygges min bil. Byggingen tok ca. 1 dag står det i eposten. Når jeg nå sjekker ordren min står det september som estimert levering. Tidligere har det stått oktober.

Thacyoon

Fikk epost i dag (16. juni) fra Polestar:

Din Polestar 2 har rullet ut av produksjonslinjen i Taizhou i Kina, og er i ferd med å begynne sin reise til Norge. Vi holder deg oppdatert underveis.

jrs

31/5 fikk jeg en epost fra Polestar om at min er lastet på båt.
Står levering i September på Polestar.com

Thacyoon

Jeg måtte kaste inn håndkle og kansellere 2024 ordren  :-\  Det ble for fristende med super tilbudet fra Polestar på leveringsklare 2023 modeller. Jeg har derfor kjøpt en ny tilsvarende 2023 performance modell til 537k (normal pris 670k) inkl. vinterhjul

Den 2024 modellen jeg hadde bestilt kostet 714k (inkl. vinterhjul) og hadde 10 mil bedre rekkevidde og pixel matrix lys (samt andre forbedringer). Men nå "sparer" jeg 177k med å kjøpe 2023 modellen - da kan jeg leve med 10 mil mindre rekkevide og ikke pixel matrix lys.

E-Trond

Gratulerer 👍
Er gode priser på de best utstyrte bilene nå.
Har lyst på en selv også...😎
Polestar 2  2022
Ioniq  2020

eSaab

Nu finns det gott om levereringsklara P2or
2023 model standard range /single motor inklusive vinterhjul från 417 000 kr (september)
2024 model standard range/single motor från 432k - 442k kr (december)

www.polestar.com/no/preconfigured-cars/

© 2023, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA