Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Agrol... For alle?

Startet av HPSE, onsdag 08. november 2017, klokken 22:03

« forrige - neste »

jj44nn

For medlemmer i Norges Bondelag, Norges Bygdekvinnelag og Norges Bygdeungdomslag er det et krav om at man har betalt kontigent, og har vært medlem i minst 12 - tolv - måneder for å benytte avtalen. NBUs medlemmer over 30 år og personer med støttemedlemskap i NBU har ikke tilgang til Agrols medlemsfordeler.
Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

Olemann


Agrol er for alle dem som synes det er viktig å bidra til at bøndene blir en sterkere pressgruppe og får økt sine årlige overføringer fra staten.  Det er en interesseorganisasjon.
Eller, for dem som synes det er viktigere å tjene noen kroner personlig, enn at samfunnet overfører enda større beløp til en gruppe.

Dette må jo være opp til den enkelte, men greit å være seg bevisst man man gjør. 

magnusz

Et spørsmål ang. Agrol-rabatt for de som har litt kjennskap;
Jeg har bestilt 2 stk Nissan Leaf med Agrol rabatt. En for meg og en for kona. Men nå har behovet endret seg og kona har ikke lenger behov for bilen som kommer i slutten av august. Jeg vet at Agrol-reglene sier at man ikke kan selge bilen først etter 6 mnd fra overlevering for å forhindre at folk selger med fortjeneste. Men jeg skal selge den for kostpris. Tror dere at det er innafor å selge den med en gang eller kan man få noen konsekvenser?

Supermario

Kanskje du kan få solgt den til en som er Agrol-medlem? Det bør ihvertfall være innafor.
e-up! 80'km, Leaf  90' km, e-tron 55 2020

thrain

Hva er rabattten på Volvo? Står i kø på en Ex30

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA