Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Cupra lanserer sporty SUV

Startet av Electric cars in Norway, søndag 23. april 2023, klokken 18:46

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Olala.... looks lik a million dollars.. fet rekkevidde også.... Cupra assa...slutter aldri å overaske meg...

https://www.bilnorge.no/cupra-miljo-og-bil-tavascan/cupra-lanserer-sporty-suv/4049046

turfsurf

Sitat fra: Electric cars in Norway på søndag 23. april 2023, klokken 18:46Olala.... looks lik a million dollars.. fet rekkevidde også.... Cupra assa...slutter aldri å overaske meg...


Allikevel vil vi i Norge kjøpe VW. Blir interessant å se hvor den havner prismessig, og hvordan den blir IRL.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

RJK

Sitat fra: turfsurf på søndag 23. april 2023, klokken 19:37
Sitat fra: Electric cars in Norway på søndag 23. april 2023, klokken 18:46Olala.... looks lik a million dollars.. fet rekkevidde også.... Cupra assa...slutter aldri å overaske meg...


Allikevel vil vi i Norge kjøpe VW. Blir interessant å se hvor den havner prismessig, og hvordan den blir IRL.
Dette er jo fortsatt en VW, men med Cupra-logoer...

Svært mye lekrere, selvsagt. Spesielt for min del som elsker mørk grå og kobber som kontrast. Og de har tatt den enda lengre for å få de til å bli radikalt råere. Men fremdeles med den grufulle skjermen (nå tenker jeg utseendet, ikke funksjon).

Skulle jeg hatt en MEB, så må jeg si at det hadde blitt en Cupra eller den nye Ford Explorer (mer praktisk bil). Utseendemessig er Cupra langt foran både Audi, VW og Skoda. De andre fremstår som kjedelige i forhold til Cupra-versjonene.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

sjokomelk

Dette er vel samme "badge engineering" av ID.5 som Born er av ID.3? Dvs. bare logoen og støtfangerne er annerledes, mens resten av karosseri og deler er identisk?
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA