Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bakaksel Peugeot 98-07 - kan denne brukes til Think?

Startet av Gul Think 2011 lithium, lørdag 22. april 2023, klokken 14:11

« forrige - neste »

Gul Think 2011 lithium

Noen som vet om jeg kan bruke Peugeot 206 aksel fra 1998 - 2007, delenummer 514897 på min Think City fra 2011?
2 gule

Marsto

Ja, den skal passe. Hvis jeg trengte en ny bakaksel idag, hadde jeg kjøpt denne. Den ser ut til å passe perfekt.
https://nordic-deler.no/peugeot-206/48-bakstilling-peugeot-206.html
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

Gul Think 2011 lithium

2 gule

Gul Think 2011 lithium

Har kontaktet Nordic-Deler / Nordic Trading flere ganger nå - det samme har vekrstedet gjort - vi får ikke svar.
Noen som har handlet deler hos dem?
2 gule

Warlock

Tror dessverre det var fra de vi også handlet, men det er noen år siden, og de leverte direkte til verksted for oss. Jeg vet ikke noe om de har hatt problemer gjennom koronaen eller noe. Ellers er Grønvold ikke et dårlig alternativ vil jeg tro, når akslingene blir overalt bytter de alt av lager og slikt og de er god som ny.

Marsto

Sitat fra: Gul Think 2011 lithium på tirsdag 25. april 2023, klokken 11:45Har kontaktet Nordic-Deler / Nordic Trading flere ganger nå - det samme har vekrstedet gjort - vi får ikke svar.
Noen som har handlet deler hos dem?
Jeg sendte nettopp en chat melding og de svarte raskt at det er bare å bestille via deres hjemmeside. De sender delen med Schenker imorgen ved bestilling før kl. 0800.
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

Gul Think 2011 lithium

De svarte meg også, men ikke da de fikk oppfølgingsspørsmål.
Og da jeg leste omtalen av dem og de ikke svarte på telefon - holdt jeg meg langt unna  ;)
2 gule

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA