Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Innkalling til oppdatering

Startet av PMV, tirsdag 04. april 2023, klokken 19:48

« forrige - neste »

PMV

Hei,


Er det noen av dere som har fått time for oppdatering? Min lokal Møller-avdeling sier at dem har ikke startet med denne.

Jeg vet at i Tyskland har dem kjørt oppdateringer i over to uker nå.
2022 Q4 50

elektro

2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

janbanan

Det er nok denne oppdatering 3.2. Alment kjent men jeg har heller ikke kjennskap til noen som har fått innkalling.
2022, Q4 50 SB
2020, e-tron e50 AS

cj

Sitat fra: PMV på tirsdag 04. april 2023, klokken 19:48Er det noen av dere som har fått time for oppdatering?


Skal få min oppdatering i slutten av denne uken;
"Systemoppdatering av programvare - 91et. Krit 01"

PMV

Gratulerer. Hvilken versjon av Q4 har du og når er denne førstegangsregistrert?


Sitat fra: cj på mandag 01. mai 2023, klokken 13:12
Sitat fra: PMV på tirsdag 04. april 2023, klokken 19:48Er det noen av dere som har fått time for oppdatering?


Skal få min oppdatering i slutten av denne uken;
"Systemoppdatering av programvare - 91et. Krit 01"
2022 Q4 50

cj

Sitat fra: PMV på tirsdag 02. mai 2023, klokken 21:52Gratulerer. Hvilken versjon av Q4 har du og når er denne førstegangsregistrert?


40
Den er ca 10 mnd gml

Moryenlysgard

ER det stor forskjell etter oppdatering?

MortenA

Jada. Oppdatering i juli. Endelig fått personlig konto på plass, men de andre feilmeldingene og kart helt, bokstavelig talt, på jordet, fikset de ikke. Må inn igjen. Jævlig irriterende.

Man får mest lyst til å kjøpe seg en brukt Benz og drite i hele elbil-helvetet, men så kommer gjerrigknarken inn i bildet og Audien får bli en stund til 8)

bobfrode

har selv fått oppdatering og har ikke hurtig ladet enda (bruker egentlig bare IOslo 11kw ladere nær der jeg bor)
Eneste tullete jeg kan se er personlig bruker... trodde det skulle bli enklere, men istedet for 1 trykk er det nå 6 trykk hver gang man går inn i bilen etter at den har stått en stund...
Dvs velge bruker, personlig PIN og "OK" så jeg bruker egentlig bare "fortsett som gjest" og får de samma funksjonene iom det er for det meste jeg som bruker bilen
Ante ikke at jeg hadde lagd personlig PIN engang etter å ha eid bilen i snart 2 år, men testa tlf pin og den funka  ???

tangofor2

Sitat fra: bobfrode på søndag 27. august 2023, klokken 15:37har selv fått oppdatering og har ikke hurtig ladet enda (bruker egentlig bare IOslo 11kw ladere nær der jeg bor)
Eneste tullete jeg kan se er personlig bruker... trodde det skulle bli enklere, men istedet for 1 trykk er det nå 6 trykk hver gang man går inn i bilen :(  etter at den har stått en stund...
Dvs velge bruker, personlig PIN og "OK" så jeg bruker egentlig bare "fortsett som gjest" og får de samma funksjonene iom det er for det meste jeg som bruker bilen
Ante ikke at jeg hadde lagd personlig PIN engang etter å ha eid bilen i snart 2 år, men testa tlf pin og den funka  ???

Jeg skrudde av pin-koden. Men må fortsatt velge bruker hver gang jeg setter meg i bilen, så det er fortsatt det ene trykket. 😕

janbanan

Sitat fra: tangofor2 på lørdag 23. september 2023, klokken 10:59Jeg skrudde av pin-koden. Men må fortsatt velge bruker hver gang jeg setter meg i bilen, så det er fortsatt det ene trykket. 😕
Dersom du bare kjører uten å velge, vil den ikke da aktivere den brukeren som sist brukte nøkkelen du har i lommen?
Min har 3669 (eller det den kom med for ganske nøyaktig et år siden). Jeg har hatt personlig brukere hele tiden, men bare en bruker. Denne kommer opp som standard, og profilen blir automatisk valgt når jeg setter bilen i bevegelse.
2022, Q4 50 SB
2020, e-tron e50 AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA