Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prøvekjørt BYD Tang: Firehjulsdrift, 7-seter og brannsikkert batteri

Startet av elbil.no, fredag 13. august 2021, klokken 16:30

« forrige - neste »

elbil.no

Prøvekjørt BYD Tang: Firehjulsdrift, 7-seter og brannsikkert batteri

Første kunde har allerede fått den nye BYD Tang. Vi har tatt en prøvetur med den nye kineseren - som på alle måter virker å gi mye bil for pengene.

Source: Prøvekjørt BYD Tang: Firehjulsdrift, 7-seter og brannsikkert batteri
Dette er en automatisk nyhetsfeed fra elbil.no Hjemmesiden til Norsk elbilforening

magnetic

Hidden - China's Flagship EVs are Exploding in Huge Numbers  https://www.youtube.com/watch?v=yOA7qKMcjcE
brenner godt forsatt ser det ut for

E-Trond

Polestar 2  2022
Ioniq  2020
Ioniq 5   2025 modell i bestilling

Taben

Sitat fra: E-Trond på søndag 02. april 2023, klokken 16:40Sikkert bare brukerfeil... :laugh:

Hei. Kan du utdype hva du mener er årsak til hendelsene? Legg gjerne med en link som deler tankene dine.
3 x Tesla CT i bestilling
Tesla Model YP, Hvit Desember 2022
Tesla Model YLR, September 2022 Solgt
Tesla Model YLR, August 2022 Solgt
Tesla Model 3, Februar 2019. Solgt
Tesla Model 3, Mars 2019. Solgt
Tesla Model X P100D, Oktober 2017. Solgt
Jaguar I-Pace, Oktober 2018, Solgt
Leaf, September 2017, Solgt
Tesla Model X Signatur P90D, August 2016, Solgt

E-Trond

Sitat fra: Taben på søndag 02. april 2023, klokken 19:35
Sitat fra: E-Trond på søndag 02. april 2023, klokken 16:40Sikkert bare brukerfeil... :laugh:

Hei. Kan du utdype hva du mener er årsak til hendelsene? Legg gjerne med en link som deler tankene dine.

Ironi er en tilsiktet gjennomskuelig, uoppriktig språklig ytring. Som virkemiddel i muntlig kommunikasjon brukes «ironi» som et bevisst uttrykk for flertydighet, for eksempel ved at man sier én ting, men mener noe annet, ofte det motsatte. Ironi kan uttrykkes både i skrift og i tale, og kan oppleves som en uskyldig spøk, men også som spottende hån.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Ironi
Polestar 2  2022
Ioniq  2020
Ioniq 5   2025 modell i bestilling

RJK

Sitat fra: Taben på søndag 02. april 2023, klokken 19:35
Sitat fra: E-Trond på søndag 02. april 2023, klokken 16:40Sikkert bare brukerfeil... :laugh:

Hei. Kan du utdype hva du mener er årsak til hendelsene? Legg gjerne med en link som deler tankene dine.
Hvordan legger man ut en link som deler ens tanker?

Jeg er vel det jeg vil kalle en relativt godt informert IT-mann, men dette har jeg ikke vært borte i. Er det en ny AI-tjeneste som kan produsere en webside ut fra hva AIen finner ut at jeg tenker? Og hvordan klarer den å lese tankene mine?

Og ja, jeg mener du gjør lurt i å lese siste innlegget til @E-Trond før du avgjør om du vil svare meg eller ikke.

 ;) 8) 8) 8) ;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

vinterdekk

Sitat fra: RJK på mandag 03. april 2023, klokken 03:23
Sitat fra: Taben på søndag 02. april 2023, klokken 19:35
Sitat fra: E-Trond på søndag 02. april 2023, klokken 16:40Sikkert bare brukerfeil... :laugh:

Hei. Kan du utdype hva du mener er årsak til hendelsene? Legg gjerne med en link som deler tankene dine.
Hvordan legger man ut en link som deler ens tanker?

Jeg er vel det jeg vil kalle en relativt godt informert IT-mann, men dette har jeg ikke vært borte i. Er det en ny AI-tjeneste som kan produsere en webside ut fra hva AIen finner ut at jeg tenker? Og hvordan klarer den å lese tankene mine?

Og ja, jeg mener du gjør lurt i å lese siste innlegget til @E-Trond før du avgjør om du vil svare meg eller ikke.

 ;) 8) 8) 8) ;)

En link som deler mine tanker.  :laugh: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Necroposting
På elbiljakt. Volkswagen ID.4 Pro 4MOTION AWD (2023).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA