Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bil holder varmegrader idle

Startet av Andreas84, torsdag 30. mars 2023, klokken 17:58

« forrige - neste »

Andreas84

Når jeg sjekker Tesla appen viser den varmegrader i bilen. Selv om den ikke står til lading, selv om den har stått i ro et døgn og det er minus ute og overskyet (ikke solvarme)

Flere som opplever dette?
Er det en bug?

førategangtesla

Sitat fra: Andreas84 på torsdag 30. mars 2023, klokken 17:58Når jeg sjekker Tesla appen viser den varmegrader i bilen. Selv om den ikke står til lading, selv om den har stått i ro et døgn og det er minus ute og overskyet (ikke solvarme)

Flere som opplever dette?
Er det en bug?


Tenker du sånn typisk -2 ute og 2/3/4 grader inni bilen? Isåfall er min også slik og går utfra at det er normalt, det er vel gjerne litt varme etc i batteripakke o.l som stiger opp og inn i kupé.

Andreas84

Oftest over 10 grader forskjell på inne/ute temp

førategangtesla

Sitat fra: Andreas84 på torsdag 30. mars 2023, klokken 19:09Oftest over 10 grader forskjell på inne/ute temp

Er det slik at den holder seg slik hele dagen?

Kim-

Prøv å start klimaanlegget i 10 sekunder og se om temperaturen oppdaterer seg.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA