Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fått bil

Startet av Mikkey, torsdag 30. mars 2023, klokken 10:47

« forrige - neste »

Mikkey

Da har jeg etter mye tenking bestemt meg for å beholde bilen og mottok denne for noen dager siden. Jeg må ærlig talt si at dette er en av de mest komfortable bilene som finnes der ute. Utrolig fin på norske veier, trange svinger og over fartshumper/hull i veiene. Jeg har fremdeles ikke opplevd rekkevidde til å være problematisk, men har fremdeles ikke tatt ut på en langtur helt enda. Overall en veldig god bil å kjøre.

RemiWM

Sitat fra: Mikkey på torsdag 30. mars 2023, klokken 10:47Da har jeg etter mye tenking bestemt meg for å beholde bilen og mottok denne for noen dager siden. Jeg må ærlig talt si at dette er en av de mest komfortable bilene som finnes der ute. Utrolig fin på norske veier, trange svinger og over fartshumper/hull i veiene. Jeg har fremdeles ikke opplevd rekkevidde til å være problematisk, men har fremdeles ikke tatt ut på en langtur helt enda. Overall en veldig god bil å kjøre.

Godt å høre at det er flere som er fornøyde  :)
Har hatt min siden 12/12-22 og kjørt 5200 km til nå. Fungerer til 95% av kjøreturene våre. Utrolig god å kjøre og vinteregenskapene er bedre enn noe annet jeg har kjørt.
Langturer fungerer også ok, men blir bedre etter oppdateringen i mai. Turer opptil 500 km fungerer fint uten at det tar for lang tid.
Jeg bruker heller timene på hurtiglading i ro og mak med fin natur enn å krangle med kundeservice på et annet amerikansk merke som leverer elbiler (har testet, aldri igjen...). Kan fint hurtiglade hele bZ's levetid og fortsatt ha timer til gode ift. antall timer i tlf med T**** når ting ikke er som det skal være.
Skjønner godt at folk er skeptiske til å beholde bZ4X med tanke på hva som er skrevet i media. Da kjøper man bare noe annet om behovet er størst mulig batteri og man trenger verdensrekord i rask lading.
Toyota bZ4X AWD Executive Bitone
Nissan Leaf Tekna

Leffi

 Gratulerer med ny bil. Har selv Bz som jeg fikk i nov. Den er nå kjørt over 8000km, og jeg er veldig fornøyd frem til nå. Håper dog at forskjellen mellom med og uten ac blir bedre etter oppdateringen i mai/juni.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA