Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Visning av e-NV200

Startet av arnejorg1, søndag 04. november 2012, klokken 17:54

« forrige - neste »

arnejorg1

Jeg regner med det er flere enn meg som har fått invitasjon til familiedag hos Witro bil lørdag 10.november. Der er bla. mulig og se e-NV200. Bilen blir også vist på Britannia Hotell kl 10.00-15.00 fredag 9.11, men da er vel de fleste inkl. meg på jobb. Så jeg kommer nok til og ta meg en tur til Witro bil for og ta en titt på den. Den kommer først som varebil, men jeg håper den etter hvert kommer som 5 seter og kanskje også med flere seter. :)
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Lynet

Prøvde NV200 med diesel i fjorvinter da Leafen var inne for div utbedringer, har ikke kjørt dårligere bil siden Nissan Urvan på 80-tallet!!!!!
Får håpe for Nissan sin del at elutgaven er forbedret....
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

arnejorg1

Sitat fra: Lynet på mandag 05. november 2012, klokken 21:48
Prøvde NV200 med diesel i fjorvinter da Leafen var inne for div utbedringer, har ikke kjørt dårligere bil siden Nissan Urvan på 80-tallet!!!!!
Får håpe for Nissan sin del at elutgaven er forbedret....

Klart det er dårlig bil når den har dieselmotor ;D
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

tomrh

Takker for info, arnejorg1. Er vel bare Leaf-eiere som har fått invitasjon for jeg har ikke fått noe ihvertfall. Har mulighet å se den fredag jeg da siden jeg skal på Brittannia i et møte. Blir interressant!
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

arnejorg1

Sitat fra: skatvalsbygg på tirsdag 06. november 2012, klokken 18:03
Takker for info, arnejorg1. Er vel bare Leaf-eiere som har fått invitasjon for jeg har ikke fått noe ihvertfall. Har mulighet å se den fredag jeg da siden jeg skal på Brittannia i et møte. Blir interressant!

Nissan sendte nok kun ut invitasjon til sine kunder, men alle er jo velkommen :)
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA