Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er egentlig subforumet "Siste nytt fra elbil.no" noe annet en spam?

Startet av Warlock, onsdag 22. mars 2023, klokken 09:52

« forrige - neste »

Warlock

Plassert aller øverst av alle subforum finner vi "Siste nytt fra elbil.no". Det eneste som skjer der er at en robot poster nyeste sak fra elbil.no, og da kun overskriften som gjentar seg noen ganger, og en lenke vekk fra elbilforum.no
Jeg kan ikke se noen noen gang har kommentert på en sak (har dog ikke bladd gjennom alle) og det er svært få om noen sidevisninger av disse innleggene. Er det subforumet egentlig til nytte for noen? Man får vel også bedre oversikt om man bare går til elbil.no direkte, noe de få som er interessert sikkert også gjør. I mitt hode er dette i bunn og grunn bare spam.

turfsurf

Ja, hadde det i det minste vært postet en ingress kunne det jo vært nyttig. Som nå er det bare spam.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Electric cars in Norway

#2
SitatI mitt hode er dette i bunn og grunn bare spam.
Warlock.... er det innafor å si jeg er uenig...?

Liker dette jeg...

RJK

Jeg holder med siste taler. Synes det er greit å få disse om nye artikler, så slipper jeg å gå spesifikt inn på elbil.no for å finne de.

Og forumet er nå engang en del av elbil.no selv om de har eget domene, så da synes jeg man skal ha litt større toleranse for dette.

Men enig i at ingressen kunne vært noe mer enn en litt spekulativ heading...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Warlock

Sitat fra: Electric cars in Norway på onsdag 22. mars 2023, klokken 22:40
SitatI mitt hode er dette i bunn og grunn bare spam.
Warlock.... er det innafor å si jeg er uenig...?

Liker dette jeg...

Selvsagt er det lov å være uenig :)
Men bruker du dette noen gang til noe?
Går du inn på sakene og klikker deg videre til elbil.no?

Jeg ser også fordelen med å i det minste legge til ingressen :)

arthur

For egen del hopper jeg over det hvilket vel ikke er meningen at man skal?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

AndreasBS

Sitat fra: Warlock på onsdag 22. mars 2023, klokken 09:52Plassert aller øverst av alle subforum finner vi "Siste nytt fra elbil.no". Det eneste som skjer der er at en robot poster nyeste sak fra elbil.no, og da kun overskriften som gjentar seg noen ganger, og en lenke vekk fra elbilforum.no
Jeg kan ikke se noen noen gang har kommentert på en sak (har dog ikke bladd gjennom alle) og det er svært få om noen sidevisninger av disse innleggene. Er det subforumet egentlig til nytte for noen? Man får vel også bedre oversikt om man bare går til elbil.no direkte, noe de få som er interessert sikkert også gjør. I mitt hode er dette i bunn og grunn bare spam.
hei, etter at vi fjernet disqus feltet på elbil.no pga personvernhensyn, så var planen å bruke siste nytt forumet til kommentarfelt på saker på elbil.no.

Vi har bygget funksjonen for dette i siste sprinten, men har ikke begynt å bruke det enda. Forventer at den delen av forumet vil bli mer brukt fremover, når forumblokken blir mer brukt.

Tanken er en blokk som leser rss feed av forumet, genererer dette som synlige innlegg på elbil.no, og gir leserne en lenke tilbake til forumet for å delta på diskusjonene.

Warlock


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA