Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Motor Forum Lillestrøm - Er dette innafor?

Startet av Aass_Bayer, mandag 03. april 2023, klokken 11:16

« forrige - neste »

Aass_Bayer

Hei, har i tidligere tråd nevnt min defekte "støvsuger" lader (Raydiall Ucase) Det tok Motor Forum bare 3 besøk før jeg fysisk måtte fortelle dem ansikt til ansikt at bilen er det ikke noe feil med, men det er min lader.
(Selv om jeg sendte laderen med bilen hver gang den var inne, og sendte beskjed til verksted å teste lader)

Dette siste besøket endte med at de skal skaffe en ny lader, og i mellomtiden måtte jeg lade på jobb/hurtiglader og samle kvitteringer som de skal betale.
Det har nå gått 1,5 mnd og bunken med kvitteringer vokser.

Motorforum sier jeg bare må vente, de har ingen estimat, og de vil ikke betale noe før jeg får laderen.

Spørsmålet er vel om dette er innafor? Blir jo en del penger utilgjengelig etter hvert (hurtiglader er dyrt)

Evt noen som har en sånn "støvsuger" de vil låne bort?
Jeg eier ikke bilen men låner den i et halvt år da eier har permisjon i utlandet.



minibiti

You can also try to use/find a "ladebøtte".
But if you have you own garage (i.e not street charging, I do not want to risk it being stolen), you can borrow mine.
Try to send me a direct message :)
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

Aass_Bayer

Sitat fra: minibiti på mandag 03. april 2023, klokken 11:44You can also try to use/find a "ladebøtte".
But if you have you own garage (i.e not street charging, I do not want to risk it being stolen), you can borrow mine.
Try to send me a direct message :)
Not sure if you got the direct answer I sent you?
If not, you can contact me on phone 98486873.
:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA