Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tilbakekall av biler

Startet av Bigdrago, torsdag 16. mars 2023, klokken 20:51

« forrige - neste »

Bigdrago

Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

EriTom

Skal inn og fikse dette til fredag, forutsatt at deler kommer i tide 😋
09/23 - Enyaq IV80X Sportline Phoenix Orange
02/24 - Enyaq 85X RS SUV Race Blue

Bigdrago

Fant en tilbakekallingsside hvor man kan taste inn vin. Min er ikke berørt. Husker ikke hvilken nettside det var.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Supernullet

#3
Sitat fra: Bigdrago på fredag 17. mars 2023, klokken 18:21
Fant en tilbakekallingsside hvor man kan taste inn vin. Min er ikke berørt. Husker ikke hvilken nettside det var.

Ikke min heller  :)

Her er vel siden du mente: https://www.skoda-auto.com/services/recall-campaigns
Gå så inn på Other recall campaigns
2022  ŠKODA Enyaq iV 80x  (standard SUV-versjon)  -  Race Blue Metallic
Hvorfor gå da - når man kan kjøre Škoda  8)

Torb

Mercedes EQA 350 4Matic

SolEL

obs det gjelder vår bil. Men har ikke hørt noe fra selger. Vi har 80X. Sier dette noe om hva slags batteri som er i bilen, om det er CATL eller koreanske (LG Skem)? Det har vært en del problemer med de koreanske batteriene ser jeg.

Supernullet

Sitat fra: SolEL på fredag 24. mars 2023, klokken 14:25obs det gjelder vår bil. Men har ikke hørt noe fra selger. Vi har 80X. Sier dette noe om hva slags batteri som er i bilen, om det er CATL eller koreanske (LG Skem)? Det har vært en del problemer med de koreanske batteriene ser jeg.

Når ble din 80x produsert?  Hvilken 80x-variant har du?  Sportline-versjon eller standard SUV-versjon?  Jeg tror det er CATL-batterier og ikke LG Chem-batterier i 80x standard SUV-versjoner som ble produsert rundt uke 25-26/2022 (slik min ble), men jeg er ikke 100% sikker.  Jeg fikk min bil utlevert i uke 33/2022.  Jeg har også hørt at Skoda ikke satte inn samme type batteripakke i 80 (RWD) som i 80x, selv om de har samme batteristørrelser.
2022  ŠKODA Enyaq iV 80x  (standard SUV-versjon)  -  Race Blue Metallic
Hvorfor gå da - når man kan kjøre Škoda  8)

Bigdrago

Ser nå at man har fått en ny funksjon i menyen på bilen, den kom som ota. Den nye funksjonen heter "tilbakekalling". Åpne den så får man info om bilen må inn for fix.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA