Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utstyrsnivå og priser

Startet av Chimp, onsdag 01. juni 2022, klokken 09:08

« forrige - neste »

LMOR

#45
Ok, da er jeg med. Jeg er ikke så opptatt av lyd og lydsignal. Så lenge det fungerer gjør de jo samme jobben. Det rister vel i hendene antar jeg.
Da får vi jo se. Jeg får snart min med pro pakken. Prisforskjellen var jo relativt stor, så noe ekstra må være der. Men det står ikke noe i manualen min.
Men jeg tror ikke pro pakken inneholder endringer på blindsonevarsling.


2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Chimp

Sitat fra: LMOR på lørdag 28. januar 2023, klokken 07:40
Ok, da er jeg med. Jeg er ikke så opptatt av lyd og lydsignal. Så lenge det fungerer gjør de jo samme jobben. Det rister vel i hendene antar jeg.
Da får vi jo se. Jeg får snart min med pro pakken. Prisforskjellen var jo relativt stor, så noe ekstra må være der. Men det står ikke noe i manualen min.
Men jeg tror ikke pro pakken inneholder endringer på blindsonevarsling.

Ikke lyd, det lyset i speilet som viser at det ligger noen i blindsonen din. Den drar deg tilbake hvis du bytter og det ligger noen der ja, det er standard

LMOR

Ok, det står ikke noe om pro pakken i manualen, men det står om dette. Så tror du har lys. Men det må være aktivert, hastigheten må være over 20km, og vises ikke hvis du satte på blinklyset i god nok tid før du svinger ut.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

LMOR

Sitat fra: Chimp på torsdag 26. januar 2023, klokken 17:42
Man må visst ha pro for å få blindsonevarsel, sykt
Så du har ikke trekanten som vises ved 15:30 her?
https://youtu.be/e1oo7T2qvkY
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Chimp

#49
Sitat fra: LMOR på lørdag 28. januar 2023, klokken 14:53
Sitat fra: Chimp på torsdag 26. januar 2023, klokken 17:42
Man må visst ha pro for å få blindsonevarsel, sykt
Så du har ikke trekanten som vises ved 15:30 her?
https://youtu.be/e1oo7T2qvkY

Nope. Og det var skuffende. Trodde det var standard når jeg leste om filskiftevarsel med tilbakeføring.

LMOR

#50
Fant det nå:
At the same time, the Driving Assistant Professional Pack adds several safety systems, including traffic sign detection, blind-spot assist, rear cross-traffic alert and lane-keeping assist.
Da er det en del ekstra hardware som gjør at den pakken er så dyr.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA