Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2018 eUP - Varmen blir borte

Startet av Heimdal-eGolf, onsdag 08. mars 2023, klokken 11:59

« forrige - neste »

Heimdal-eGolf

Hei

Jeg har en 2018 eUP som av og til oppfører seg merkelig. Normalt gir bilen god varme og jeg kan se at den trekker fort 4kW når bilen "startes". Noen ganger slutter den plutselig å gi varme selv om SoC er høy (over 75%). Indikatoren "ECO" eller "ECO+" lyser ikke når dette skjer. Ved å stoppe bilen, slå av tenningen og la den stå et par minutter kommer varmen på igjen. Har også opplevd at bilen melder om at jeg må lade ellers når jeg ikke hjem igjen selv om det bare er 10km og +75% SoC. Har ikke klart å slå fast om det er en sammenheng mellom denne meldingen og det at varmen slukkes. (har sjekket at riktig adresse er lagt inn)
Garantien har løpt ut og på service sist uke fant ikke Møller noen feilkoder på bilen :(

Noen som har opplevd noe lignende?
2018 eUp
2021 eC4
2019 TM3 LR
2015 eGolf solgt
2014 eUP solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA