Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ligger flere billige model y performance i inventory

Startet av siljan, lørdag 04. mars 2023, klokken 20:18

« forrige - neste »

Elektro12

Sitat fra: Vaduz på søndag 26. mars 2023, klokken 21:48Virker som om det er gode muligheter for kjøp av bil om dagen. Dessverre innebærer jo det stort sett å selge en bil også, så det billigste er vel allikevel å ha den man har, om man ikke skal opp i større, nyere og dyrere.

Ja, og jeg tror det er skamseigt bruktmarked for tiden, både på ukurant elbil og fossilbiler over 200 lapper. Og verre vil det bli. TMY fremstår som veldig god valuta for pengene slik det ser ut nå. Hvis 5 seter er nok så "tikker" den jo alle bokser for de fleste: God rekkevidde, 4 WD, sportsbilytelser, god teknologi, ingen dyre servicer, kollisjonssikker, hengerfeste med god kapasitet og rimelig "drivstoff".


daktari

Har fulgt med på prisene siste dagene. Prisene svinger opp og ned fortløpende. Noen sier at de billigste bilene slippes på natta. P til under 550 med HF. LR til 507 med HF har jeg sett. Sikkert billigere også.

Tesla driver nærmest auksjon, og skaper et stort kjøpe-press, vil tippe alle bruktbutikker sitter og skuffer inn biler på natta som de selger videre med 20-40.000 i profitt - eller mer i april/mai og så ny runde i juni.

Genialt rett og slett av Tesla. [slow clap]

Men dritt for de som kjøpte på listepris og skal selge brukt. Tips: kjøp sent i mars, juni, sept el desember!
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Krizz

Sitat fra: daktari på onsdag 29. mars 2023, klokken 10:00Har fulgt med på prisene siste dagene. Prisene svinger opp og ned fortløpende. Noen sier at de billigste bilene slippes på natta. P til under 550 med HF. LR til 507 med HF har jeg sett. Sikkert billigere også.

Tesla driver nærmest auksjon, og skaper et stort kjøpe-press, vil tippe alle bruktbutikker sitter og skuffer inn biler på natta som de selger videre med 20-40.000 i profitt - eller mer i april/mai og så ny runde i juni.

Genialt rett og slett av Tesla. [slow clap]

Men dritt for de som kjøpte på listepris og skal selge brukt. Tips: kjøp sent i mars, juni, sept el desember!


I natt kom en quicksliver performance med hf og sorte seter til 550,- ink mva (forsvant fort)
Var også et par hvite performance med hvite seter til 523 som gikk ganske kvit.

Samt 2stk LR Hvite med hvite seter til 469 ink mva (KUPP!)

Motorwatt

SitatSamt 2stk LR Hvite med hvite seter til 469 ink mva (KUPP!)

Under 500K har vel ikke MVA?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA