Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Boikott av Kina elbiler for å vise vår sympati?

Startet av Electric cars in Norway, lørdag 18. februar 2023, klokken 18:56

« forrige - neste »

Rollep

Bare å kjøre på med importavgifter.

Kina har ingen grunn til å klage, de legger selv på 25 til 47 prosent toll på importerte biler.

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Boikott My Ass

:-1:

Lenge leve folks dobbeltmoral
Bmw 530i G30

Electric cars in Norway

Sitat fra: Boikott My Ass på torsdag 22. august 2024, klokken 23:27:-1:

Lenge leve folks dobbeltmoral
Bmw_Tryne? Tøft Nick da :+1:

Electric cars in Norway

Endelig  :+1: da har hvertfall de kinesiske bankene hørt på alle mine moralske Torden taler her på denne strengen jeg opprettet  ;D

Selv Kina banker boikotter nå Putin :+1:

#lørdagsmorgenhumor

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/far-dora-slengt-i-trynet/81818632

Electric cars in Norway

Ja ja det var vel ikke annet å vente at BNH nå dropper blant annet noen av Kina elbilene :o

Disse går ut:
BYD
Maxus
Seres
Isuzu

https://www.motor.no/aktuelt/birger-n-haug-vraker-fire-merker/28915

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Boikott My Ass

Isuzu er vel Japansk. Mange vil slite fremover.

Tror VW vil merke det hardt fremover. Og det håper jeg det arrogante Møller konsernet også vil merke.

Da har jeg mere trua på BMW 😁
Bmw 530i G30

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Boikott My Ass på torsdag 19. september 2024, klokken 09:10Isuzu er vel Japansk. Mange vil slite fremover.

Tror VW vil merke det hardt fremover. Og det håper jeg det arrogante Møller konsernet også vil merke.

Da har jeg mere trua på BMW 😁

Jeg har enorm tro på Volkswagen. En ting er at de fyller halve topp 10-listen for 2024 med modeller, men synes og de kommer med spennende nye biler, som ID7. I tillegg eier de jo Skoda, Audi, Porsche osv, så de kan ha store stordriftsfordeler innen forskning...i tillegg til at de tjener penger....og nå har de jo inngått samarbeid med andre om software.....men jeg har tro på BMW og. De har og mange spennende biler, men i veldig begrenset omfang.

Volkswagen-konsernet-biler i grønt:
Tesla Model Y                         2021-

Daniel_0007

Byd selger jo bedre enn subaru så merkelig priotering av bnh å beholde dem, egentlig burde subaru og toyota dele importør/forhandler er snart nesten ikke forskjell dem, samme med suzuki og sin rebadga rav4.
rsa godter seg ihvertfall-
https://www.bilnytt.no/subscriber/showArticle.aspx?articleID=12631
Model 3 2019 LR Rwd

Electric cars in Norway

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA