Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvor kjøper du reservedeler?

Startet av Tesla1, onsdag 05. april 2023, klokken 08:32

« forrige - neste »

Tesla1

Har en 2013 Leaf som kommer til å trenge litt reservedeler før neste eu-godkjenning.
Kjører fremdeles på orginale bremser etter 1200000 km så er godt fornøyd med kvaliteten på disse.
Men nå som jeg planlegger og bytte alt så lurer jeg på hvor andre handler deler og om man er fornøyd med pris/kvalitet?

kaiat

Pleier å bruke eurodel.no og er greitt fornøyd med de. Jeg pleier å kjøpe deler fra kjente produsenter, f.eks. Brembo til bremser.

Har også brukt skruvat.no, men siden jeg er litt nøye på hva jeg kjøper, er jeg lite fornøyd med at de leverer deler fra andre leverandører enn det jeg bad om ved bestilling. Det er kanskje ikke noen stor forskjell i kvalitet, men det er noe med det at du får noe annet enn det du spesifikt bad om.

Sjalabais

Jeg foretrekker også Eurodel. Har brukt AutoDOC litegrann, men der kommer toll og litt forskjellig til, så prisene blir ikke så gode til slutt lel.

Men...én million to hundre tusen kilometer altså? Eller var det en ekstra null der, @Tesla1? Vi skiftet skivene fremme etter ca 100k km, etter pålegg under EU kontroll. De var egentlig helt greie, men begynte å rustsprenges innenfra.
2012 Leaf Tekna

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA