Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Rødt batterilys til tross for nyladet og nytt 12 V batteri

Startet av Kewetķnerten, tirsdag 11. april 2023, klokken 11:29

« forrige - neste »

bcx238h

Sitat fra: Kewetķnerten på søndag 30. april 2023, klokken 08:28... i dag kom både lite rødt batterilys, skiftenøkkel og for første gang temperaturlyset på ...

Å ha ...  :(

Kewetķnerten

Oj.. kjenner jeg blir litt svett, jeg eier veteranbil med coil og stifter...  Leste det som sto under den røde i Trondheim om CaN og Busser og all slags og må melde pass.  Håper noen i Rogaland har sånt liggende til lån eller leie, hvis ikke så fikset Vibemyr Bilverksted den sist da de ble opplært av Elbilmek visstnok.  :-) 

Marsto

Hei igjen. Ja, det er nok litt nifst i starten men den norske Thinken du eier er faktisk den første erstatningen her i Norge for coil og stifter når det gjelder absolutt alle bensindrevne biler her i landet.
Når det gjelder Rogaland betyr det at du har din bil i Stavanger? Jeg mener Stavanger har Elbil hjelpen og et medlem her på forumet som heter Electrolux, Stemmer det?? https://elbilhjelpen.no/
Her i Trondheim har vi Trondheim Thinkers og vi forsøker å støtte hverandre fullt og helt om noen får problemer.

Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

© 2023, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA