Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ettermontering av "frunk"

Startet av vifteovn, mandag 30. januar 2023, klokken 13:25

« forrige - neste »

vifteovn

Hei

Er det nokre som har testa å ettermontera "frunk" i sin ID.4? Feks slikt: https://www.frunk.at/produkt/vw-id-4-frunk/

Noko seier meg at VW kanskje er litt skeptiske til slikt.

SveinJ

Denne saken har jo nettopp kommet på markedet etter lengre tids modellering hos produsenten. 100% sannsynlig at ingen i Norge har prøvd denne enda.
Hvorfor skulle VW være skeptiske?
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

daktari

Er for liten til at det er nyttig for meg dessverre.
Med en litt mer gjennomtenkt pakking av komponenter under panseret kunne en e-tron-liknende frunk vært nyttig.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

nautic

Jeg har kjøpt frunk. Plass til ladekabler. Det står i monteringsbeskrivelsen at den må fjernes før service av bilen. Det er nok fordi den dekker over en del service punkter. Greit å ta den av selv med rett metode for å unngå at den ødlegges.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA