Søsteren min fikk med den No-Fuel ladebøtta når hun byttet ut sin forrige Zoe med en nyere, rett før bruktprisene tok en dupp. Jeg ba henne akseptere gjenkjøpsverdien hun fikk fra forhandler, fordi jeg synes den virket god. Tror hun hadde tapt om hun hadde solgt selv, for det var bare snakk om svært få måneder før den dumpa. Tror faktisk forhandler endte opp med å selge den med tap.
Hun skjønte ikke hva den var for, før hun første gang prøvde å lade ved sykehjemmet/omsorgsboligen der moren vår bodde på den tid, så måtte forklare at hun skulle fått med en sånn lader. Ved neste tur var denne med, og hun fikk ladet. Og hjemme hadde hun selvsagt fremdeles ladeboksen hun "fikk med på kjøpet" med den første bilen, så beste av 2 verdener for henne.
Det er en av grunnene til at jeg har fulgt litt ekstra med på Zoe, i tillegg til at det er bilen "alle" hadde råd til og som fremdeles kunne fungere greit for liten familie. TN-nett-"kravet" var på slutten det eneste negative, siden den ladet raskt på AC-lader, men det hjalp selvsagt veldig på at den hun skaffet seg ved bytte, nå kunne hurtiglade i tillegg. Det gjorde den enda mer fleksibel.