Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

V2L kabel til kun 2490.-

Startet av elektrolux, lørdag 21. januar 2023, klokken 15:15

« forrige - neste »

elektrolux

Elbilhjelpen.no AS kom sent på banen med Vehicle to Load adaptorer, men har nå endelig funnet fram til en adaptor vi liker og til en pris vi kan være stolt av.

Disse kommer til MG og andre biler og tilbyr 2 x Schuko stikk i tillegg til USB og USB C stikk.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

RJK

Ser det står Kona på denne. Er det kun for nye Kona som kommer, eller er det testet at denne virker på eldre Kona? Har du fått testet sammen med noen som har en slik bil?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

elektrolux

Bilen må støtte V2L for at det skal være mulig å hente ut strøm fra ladeporten. Har kun testet på Ioniq 5.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

RJK

Ja. jeg er klar over at bilen må støtte det, men lurte mest på om det kunne være et hint om at Kona har fått støtte for dette i en betaversjon av programvaren, og at det kan komme i en fremtidig oppdatering. Er usikker på om det faktisk krever annen HW, eller om dette i realiteten bare er softwarebasert.

Derfor var det interessant å høre om du hadde spurt om dette, eller det står noe mer om det i dokumentasjonen du har mottatt.

Jeg ble vel litt ivrig, og overoptimistisk. Tror jo ikke det blir bakoverkompatibelt, men jeg blir veldig glad om det viser seg at jeg nå tar feil.  8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Svk

Passer disse kun Hyundai og MG? hadde vært gøy og hatt. men org BYD adapter koster langt over 5000

elektrolux

#5
Skal passe til følgende biler:

BYD Han og Atto
Hyundai IONIQ 5
KIA EV6
Volvo EX90
Ford F150
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Svk


elektrolux

Helt sikkert Atto også. Har korrigert det nå.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Svk

:-) hva er forskjell på disse 2? ser den til MG har varenr med 10A. er den til MG på 10A ag den andre 16A?

skriver opp denne på ønskelista sammen med spiral kabel :-)

hva er fraktprisen?

elektrolux

MG varianten virker enklere uten egen av/på knapp. De kan ikke brukes om hverandre.

Frakten koster 170 NOK

Obs på kun 1 av hver på lager akkurat nå.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

edyrli

Sitat fra: elektrolux på mandag 06. februar 2023, klokken 08:27
Helt sikkert Atto også. Har korrigert det nå.
Jeg regner med denne skal fungere på Tang også selv om ikke byd norge opplyser om dette. Det er personer på BYD Tang forumer som har bestilt fra kina og disse har fungert utmerket uten videre modifikasjoner.
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

Svk

blir spennendes dette har bestilt til nissepris. Airfryer har jeg fra før av :-)

Svk

#12
Kineseren  hos BYD,sa at BYD Comforten min skulle støtte V2L. Men ikke pokker om støvsugeren starter

TB

Sitat fra: Svk på tirsdag 22. august 2023, klokken 19:02Kinesen  hos BYD,sa at BYD Comforten min skulle støtte V2L. Men ikke pokker om støvsugeren starter
En støvsuger kan ha noe brå startstrøm. Hvor mange watt er V2L godkjent for?
Har du sjekket det faktisk er strøm i overgangen med en snillere last, en pc, lese lampe, eller tilsvarende?
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Svk

Har testet med mobillader også.like dødt. Bilen skal kunne levere 3600 og adapteren 16A.
Her er det noe muffins

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA