Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Marché Rygge - nå i drift igjen!

Startet av Lars C. Krogenæs, tirsdag 11. september 2012, klokken 12:11

« forrige - neste »

Lars C. Krogenæs

Som mange har opplevd, har hurtigladeren på Marché Rygge vært ute av drift i august/september.

Nå har det kommet positive nyheter.

Se neste post i denne tråden.


Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

el-snorre

#1
I dag kom gladnyhetenfra Ishavskraft sin prosjektleder på hurtiglading, Frank-Hugo Storelv, at hurtigladeren utenfor Moss igjen er i drift.



Om noen har lyst, mulighet å teste er de velkommen til det.
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

jkirkebo

Sitat fra: el-snorre på tirsdag 18. september 2012, klokken 18:47
I dag kom gladnyhetenfra Ishavskraft sin prosjektleder på hurtiglading, Frank-Hugo Storelv, at hurtigladeren utenfor Moss igjen er i drift.

Hurtigladeren havarerte tidlig på sensommeren, og skal vi tro påstander som er fremsatt, kan deler av havariet/problemene være at uvedkommende har tatt seg inn i laderen. Der uvedkommende skal ha forsøkt å bryte hovedsikringen for å tvinge en omstart.

Hmm, ikke bra. Men her har faktisk laderne med betaling, slik som på Gjøvik og Lillehammer, en fordel. Betalingssystemet bryter nemlig strømmen til laderen slik at den alltid restartes før bruk.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

sven erik

tatt seg inn i den det så da ikke sån ut den hvar like fin den  men alle må jære seg å trykke på stopp
etter bruk  det gjelder å på de en betaler for   er det så vansklig å trykke stopp knappen  å så ta ut kablen  det er det beste for bil å lader  jeg har merket at de som er sløvest med det er leaf  eiere

Rio

Sånn helt malapropos:

Hvordan går det med hurtigladere i VESTfold? F. eks. Marché i Vestfold, og andre steder mellom Drammen og Arendal?

Det må jo være et av de travleste stedene, vil jeg tro?
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Ken

Hurtigladeren i Arendal ble offisielt åpnet i dag. Den i Kristiansand fungerer nå utenom jeg vet når den skal åpnes offisielt. Ta den turen vestover folkens! Savner flere imellom så at Stavanger blir mulig.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

mariowing

Kan bekrefte at denne på Marche Rygge fungerer nå, jeg lader her i dette øyeblikk :-)
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

leafster


leafster


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA