Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Blinking ut av rundkjøring

Startet av btsvennes, tirsdag 27. desember 2022, klokken 22:21

« forrige - neste »

VigdisA

Blinke ut av rundkjøring når man skal til venstre er det mest kompliserte ja. Har vendt meg til at den "øverste" knappen, den mot den flate delen av rattet er den som skal trykkes på.
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen


Hodetelefoner

Sitat fra: avelon på fredag 30. desember 2022, klokken 19:13
Kan med trygghet si at rundkjøringer ikke kommer til å være et problem. Som Norse Machine over her sier så er det bare å tenke at pila skal peke mot rattet, tok meg ca 1.5 rundkjøringer å bli vant med. Antar at dette blir helt automatisk etterhvert med litt muskelminne på plass.

Forøvrig, en helt sinnsyk herlig bil. Overrasket meg selv i å si «å helvette» da jeg (nesten) ga bånn gass ut av påkjøringsrampa i 80kmt. (Og jeg har kjørt X ludi i et par år nå) Honeymoon her nå :)
Går bilen fortsatt like bra som før? Min spinner ikke på våt asfalt i 50kmt lengre. Var ikke akkurat et problem tidligere

avelon

Sitat fra: Hodetelefoner på tirsdag 14. februar 2023, klokken 11:28
Går bilen fortsatt like bra som før? Min spinner ikke på våt asfalt i 50kmt lengre. Var ikke akkurat et problem tidligere

Tja, kan vel ikke si at jeg merker at noe har skjedd med akselerasjonen.. Sier du at bilen har blitt tregere siden den ble utlevert?

Hodetelefoner

Delevis rettet opp i pga en feil nå. Men kreves høyere soc og høyere temp i batteriet enn før.

drumfrodo

Sitat fra: Hodetelefoner på fredag 24. februar 2023, klokken 01:22
Delevis rettet opp i pga en feil nå. Men kreves høyere soc og høyere temp i batteriet enn før.

Merkes endring etter software-oppgradering, eller hva har vært foranledning for at opplevd effekt/ytelse evt. har endret seg..?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA