Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Senterkapsel vinterhjul MYP - 3D print

Startet av Tai, søndag 25. desember 2022, klokken 12:43

« forrige - neste »

Tai

Jeg valgte "19 til vinterhjulene på min MYP, men fikk ikke med meg at felgene leveres uten senterkapsel. Kanskje en liten ting for noen, jeg synes det er helt utrolig at Tesla regner disse kapslene for ekstrautstyr. Spesielt siden grunnen til at de tilbydde "19 var fordi de gikk tom for "21 felger.

Uansett, guttungen fikk 3D printer til jul og sier han kan printe ut disse kapslene. Er det noen som vet hvor man kan finne filen/tegningen for å gjøre dette? Takker på forhånd og ha en riktig god hjul videre (klarte ikke la være;-P)
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Taben

Hei. Jeg kjøpte disse, kom i posten iløpet av 2 dager etter bestilling. Pris 179,- for senterkoppsett til Tesla Y Gemini 19" felger på finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=249645908

3 x Tesla CT i bestilling
Tesla Model YP, Hvit Desember 2022
Tesla Model YLR, September 2022 Solgt
Tesla Model YLR, August 2022 Solgt
Tesla Model 3, Februar 2019. Solgt
Tesla Model 3, Mars 2019. Solgt
Tesla Model X P100D, Oktober 2017. Solgt
Jaguar I-Pace, Oktober 2018, Solgt
Leaf, September 2017, Solgt
Tesla Model X Signatur P90D, August 2016, Solgt

førategangtesla

Den gangen jeg drev og 3d printet så brukte jeg thingiverse mye.

https://www.thingiverse.com/search?q=Tesla+wheel+cap&page=1&type=things&sort=relevant

En liten stund siden så mulig at du allerede har kjøpt, men mulig det kan være relevant for andre hvis de vil ha montert noe imens de eventuelt venter på varer i posten.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA