Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Refresh TMS/TMX i inventory nå

Startet av kodax, torsdag 22. desember 2022, klokken 08:25

« forrige - neste »

geear

UNDER hva de har kjøpt de for? Ser ingen Plaid under 1,33 mill, og det er i tillegg en X, som i utgangspunktet er dyrere enn S. De fleste som har fått bil nå har sikkert gamle bestillinger og betalt mindre enn det?

oyvind86

Sitat fra: geear på tirsdag 03. januar 2023, klokken 18:32
UNDER hva de har kjøpt de for? Ser ingen Plaid under 1,33 mill, og det er i tillegg en X, som i utgangspunktet er dyrere enn S. De fleste som har fått bil nå har sikkert gamle bestillinger og betalt mindre enn det?

Stemmer det du sier. Så en rød Model S med originale 19 vinterdekk felger, 21" Arachnid felger med sommerdekk, FSD som jeg trodde var lagt ut rimeligere. Etter litt regning ser jeg denne personen har lagt seg 10.000,- over innkjøpspris på prisene før nyttår. Kan godt hende personene har betalt mindre, det vet jeg ikke.

Uansett så tror jeg flipping har nådd toppen nå. Se også på Model Y, særlig Performance.

Det jeg først og fremst mente var at mange tror på nissen med disse prisene.  :)

kodax

Sitat fra: geear på tirsdag 03. januar 2023, klokken 18:32
De fleste som har fått bil nå har sikkert gamle bestillinger og betalt mindre enn det?
Er det noe med gamle bestillinger som har fått Plaid? Av det jeg har sett, så har de fått LR.
(De har riktignok tjent godt på det, nærmere 200K sammenlignet med hva utgangsprisen på disse vel blir, og 400K ift hva de kommer til å koste med avgifter.)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA