Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elektrolux er utestengt fra Elbilforumet

Startet av elektrolux, torsdag 22. desember 2022, klokken 07:47

« forrige - neste »

elektrolux

Hjelp!

Fikk opp denne feilmeldingen da jeg i dag skulle sjekke opp egne notatene på Elbilforumet på egen PC.

Kommer inn via mobilen. ( opplagt siden jeg poster dette )

Hva skjer?

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

snakkesalig

Jeg har opplevd dette med denne feilmeldingen når jeg befant meg i utlandet (Kypros var det vel?). Antok da at det var en form for blokkering av utenlandske ip-adresser.

goggo

Har opplevd dette mange ganger over mange år. Slett cookies og logg inn via VPN (hvis du fremdeles er i utlandet) så er du inne i varmen igjen.

Ganske amatørmessig at de ikke har fikset dette på en mere elegant måte etter at vi har påpekt det til administrator over flere år.

Mvh
Hugo

Ps: Jeg skriver faktisk  dette over VPN fra Spania nå.
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

elektrolux

Interresant.

PCen har aldri vært utenfor huset. Uansett ikke stress.  Bruker helst mobilen uansett.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA