Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kofferter og model 3

Startet av siljan, onsdag 21. desember 2022, klokken 10:16

« forrige - neste »

siljan

Hei

Da blir det mest sannynlig henting av en juni 2021 model 3 i romjula, med varme i ratt og wltp 612km eller hva det nå er for noe.

Vi testet baggasje plassen og ble positivt overrasket, men er det noen som vet om mål på kofferter som passer bedre enn andre, slet litt med å få stablet dem enten ved siden av hverandre eller oppå hverandre. vet ikke om noen som selger noe som er litt skreddersydd til plassen i bagasjerom og i frunk

Syklist

Tror det fleste kofferter som du får sjekket inn med fly går greit inn. Vi pleier å ha 2 store og en middels, plus et par bager og mindre ryggsekker i feriebagasjen.

Foran får du inn en bag eller noen handleposer. (Frunken har blitt mindre fra 2021-modell siden varmepumpa tar litt plass.)
Tesla Model 3 LR 2021
Opel Corsa-e Edition 2020
x Tesla Model 3 SR+ 2020

siljan

Sitat fra: Syklist på onsdag 21. desember 2022, klokken 11:19
Tror det fleste kofferter som du får sjekket inn med fly går greit inn. Vi pleier å ha 2 store og en middels, plus et par bager og mindre ryggsekker i feriebagasjen.

Foran får du inn en bag eller noen handleposer. (Frunken har blitt mindre fra 2021-modell siden varmepumpa tar litt plass.)
Hørtes betryggende ut, når jeg prøvde med 2 store, slet jeg å få de baki, men jeg er ingen tetris ekspert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA